P@rm@nn Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er vel heller annbefalt å bruke påsken på å lære seg linux og finne seg en liten distro i så fall. Selv innstalerte jeg win2k pro med uppdater på en 266Mhz med 64Mb ram til pappa og det funket greit. Men den hadde tydeligvis fortrukket mer ram, helst 128 eller mer. P.S lastet ned et gammalt microsoft dokument fra når win2k var helt nytt, da stod 32 som minimum og 64 som annbefalt. Min erfaring er at 64 er i knappeste laget, spesielt når den skal kjøre en del ting sammtidig. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 xp tar ca to gigg ville jeg beregnet, skrua av system restore med en gang du kommer inn i win da :wink: Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 har en P2-350 stående her med 128mb ram. denne maskinen har Win2K og kjører som ISDN router webwasher, http proxy samt mine foreldre som bruker den til internett. funker fett, største flaskehalsen etter min mening er den trege 4.3gb seagate disken maskinen har.. litt ekstra ram og en raskere hd så ville den ha reagert litt raskere vil jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå