tsghost Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Som emnetittelen sier, skal jeg snart kjøpe førstebilen min da jeg snart fyller 18 og skal ta lappen. Budjsett: 40.000 (kan strekkes opp mot 50-60, men helst ikke) Den burde ha grei plass til stereoanlegg, og burde se "sporty" ut (gjerne litt styling) Har ikke noe krav til merke. Bilen skal helst ha gått under 150.000km, og ikke være eldre enn 1995 mod. Post gjerne linker til biler på finn/autodb og lignende. På forhånd takk -Torger Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Les de ørten andre førstebilstrådene som ligger på forumet allerede. Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 du finner ingen biler som er nyere enn 95-mod som ser "sporty" ut til den prisen. kan gi deg tips om å se på toyota mr2 1990-94 mod. eventuelt en audi coupe fra 1987 og opp til begynnelsen av 90-tallet. vil du ha en bil som holder, så kjøp japansk. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bullshit, Gridset. Finnes da andre biler som holder også. Hvis du vil ha en drit kjedelig bil, kjøp japansk. Da anbefaller jeg mye heller en Corrado e.l., selvom jeg ikke er spesiellt fan av dem heller. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, god plass, sporty, forholdsvis ny, lav km, lav pris. Alle disse kriteriene går nok ikke sammen, du må nok velge bort en eller to av dem Opel Vectra A da? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 IKKE kjøp Corrado. De holder absolutt IKKE sammen. Men du stiller mange krav her til lite penger.... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Nå tar ikke stereoanlegg så altfor stor plass da. kan heller prøve å sette inn basshøytallerne i ryggen på baksetene, så trenger man ikke så stor plass alikevel Km er vel heller ikke noe krav da diverse deler må byttes mellom 150-200 000m (blant annet reg. reim). Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Å bytte reg reim er ikke den største oppgaven da, iallefall ikke på vectra. Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, god plass, sporty, forholdsvis ny, lav km, lav pris. Alle disse kriteriene går nok ikke sammen, du må nok velge bort en eller to av dem Opel Vectra A da? hadde aldri i livet brukt 40 000 på en vectra A...Vectra B derimot hadde kunne jeg vært villig til å gjort det Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) 40 000 på en a vectra er i overkant mye ja, de får du i godstand med ok km, for rundt 25-30. Tenkte jeg skulle legge ut Mamma sin nå snart for 30 000. Den er i godstand. Kunne jo gått for Calibra da, men de er det ikke noe god plass i, samtidlig begynner de å ruste litt for mye.. :\ var glad i min, men måtte selge. Endret 2. januar 2009 av vargaz Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bullshit, Gridset. Finnes da andre biler som holder også. Hvis du vil ha en drit kjedelig bil, kjøp japansk. Da anbefaller jeg mye heller en Corrado e.l., selvom jeg ikke er spesiellt fan av dem heller. Jeg er ikke fan av japsebiler, jeg er ford-mann, og har også et seksuelt forhold til eldre VAG-produkter, men likevel er det alltid japsene som holder lengst er min erfaring, så hvis man ikke vil sku og bare ha en bil som går og går så kjøp en japse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå