Gå til innhold

BK: A night at the club.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Tok dette da jeg var på besøk hos gorpium.

 

En 580 Ex II med orbisflash til høyre for modellen.

En 580 EX II med en hvit prapaly til venstre

En Sb800 bak modellen.

 

ISO: 100

brennvidde: 50mm mm.

blender: f/6.3

lukkertid: 1/125 sek.

 

Takk til Marielle som modell^^

post-142352-1230861528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ganske frekk komposisjon som er helt i tiden. Jeg liker det når noen våger å ha feil retning i bildet, men det må jo selvsagt fungere og være bevisst. Og dette fungerer for meg. Jeg liker også lyset, men siden det er tatt under så kontrollerte forhold synes jeg det er på kanten med gjenskinn i pannen hennes. Kanskje jeg er litt streng, men jeg tipper at studiofolket er litt enige i det.

 

Men egentlig så er det en objektiv kritikk som jeg ikke er helt enig i selv, for jeg synes at det ofte blir så perfekt at det blir sterilt. Og mer perfekt lys ville kanskje ha tatt bort følelsen av at det er et bilde tatt i farten på en nattklubb.

 

Det som kanskje er å kritisere er at jeg ikke får noen egentlig assosiasjon til clubbing. Da må det litt mer enn en vegg til for å skape stemningen. Flere mennesker, for eksempel?

Lenke til kommentar

Forslag: Døp om til "To the Club!". Et bilde tatt rett før dama forsvinner ut av bildet/døren til høyre..

 

Reaksjon: Tøft bilde. Synes kanskje det ble litt for mye lys i håret, men ellers er det et uvant og bra bilde. Fin hud! Men kanskje poseringen er litt for statisk også? Det ser ikke ut som om hun har beveget seg noe særlig.

Lenke til kommentar

Synes nok også poseringa blir litt statisk, kanskje vridd overkroppen litt mere ned og mot oss ca? Ville fått penere hals også da?

 

Men synes det var ganske kult. Litt i overkant med hårlys kanskje, men har ingen problemer med reflex i pannen. Må ha litt highlights i ansiktet også- og hadde du dempa det her, ville det fort blitt litt tamt. Men du kan prøv: demp det i panna og lysne litt på andre for å kompenser =D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...