Langeteig Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Min text her: - flyttet til annen tråd.... Endret 7. juli 2009 av Langeteig Lenke til kommentar
Randoms Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Stemmer det at den amrikanske versjonen av lx3 har ubegrenset film? Mens den europiske utgaven har (uansett minnekort) 15 min- Vurderer isåfall å kjøpe på ebay. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2009 Stemmer det at den amrikanske versjonen av lx3 har ubegrenset film?Mens den europiske utgaven har (uansett minnekort) 15 min- Vurderer isåfall å kjøpe på ebay. Irriterende med bare 15 minutter. Kunne gjerne tenkt meg lenger tid å spille på. Et annet irritasjonsmoment med HD-filmingen er at det ser ut til at det er bildet som vises på monitoren som blir komprimert, som igjen fører til rare striper i mye sollys. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg bestilte en sort LX3 i forrige uke, p.g.a. ventetid avbestilte jeg den. Kan bestille og få en sølvfarget LX3 fra komplett imorgen. Noen som har sett/sammenlignet utseende på sort og sølv? Hva er å foretrekke? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 17. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg bestilte en sort LX3 i forrige uke, p.g.a. ventetid avbestilte jeg den. Kan bestille og få en sølvfarget LX3 fra komplett imorgen. Noen som har sett/sammenlignet utseende på sort og sølv? Hva er å foretrekke? Synes at sølv ser litt "billig" ut, ser da ut som huset er i plast. Lenke til kommentar
Ravneson Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nope, får ikke lagt over filen i mappen når kameraet er koblet til maskinen (Mac book pro, os x Leopard) Det er et kjent problem at du ikke kan skrive til et minnekort koblet til en mac via LX3en.. Du kan kun lese, det vil si hente ut, filene fra kortet. Det enkleste er å oppsøke noen du kjenner som har en kortleser og få filen overført der (forresten, oppgraderingen av LX3en er som regel sinnsykt smertefritt og enkelt så lenge du følger instruksene til punkt og prikke ). Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg bestilte en sort LX3 i forrige uke, p.g.a. ventetid avbestilte jeg den. Kan bestille og få en sølvfarget LX3 fra komplett imorgen. Noen som har sett/sammenlignet utseende på sort og sølv? Hva er å foretrekke? Synes at sølv ser litt "billig" ut, ser da ut som huset er i plast. Sølv gir inntrykk av og være ..... kompaktkamera,men sort gi en mer distingvert look,alt kromen kommer til sin rette. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Fikk sett på en LX3 i sølv. Den ser veldig "kompakt" ut. Trur jeg venter på at sort skal komme inn på lager. Noen som har prøvd å bruke en Hoodloupe som "søker"? Er også litt interessert i Oly E-P1, men den har ikke sync hastigheten jeg vill leke med. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Er ikke LX'en stor nok? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2009 Noen som vet en måte å filme lengre enn de stakkars minuttene man får med LX3? Har et SDHC-kort som har kapasitet til ca. en time. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Er ikke LX'en stor nok? Jo. Grei størrelse. Jeg mente at den sølv fargede hadde en mer kompakt kamera følelse, altså billig. Hvor mye bedre er LX3 iforhold til Canon IXUS 870IS? Denne var irriterende å holde på med. Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Fikk sett på en LX3 i sølv. Den ser veldig "kompakt" ut. Trur jeg venter på at sort skal komme inn på lager. Noen som har prøvd å bruke en Hoodloupe som "søker"? Er også litt interessert i Oly E-P1, men den har ikke sync hastigheten jeg vill leke med. Da blir jeg nysgjerrig, hvilken sync hastighet snakker du om? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Har skrevet om sync speed det i blits tråden. LX3 har ikke lukker og ikke noe sync speed. E-P1 har en sync speed på 1/180sek. Endret 25. juli 2009 av NorthPentax Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Da var LX3 bestilt for 3. gang og denne gangen er den på lager og blir sendt Fotovideo hadde en pris på 4400kr. Nå koster den 3890kr. Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Blir snart gal av å lese denne tråden Lurer på om jeg går på en smell i morgen Har lest side opp og side ned og overalt om forskjellige kameraer i samme klasse og klarer ikke lande på noe annet enn lx3. Jeg er fullstendig overbevist at dette er kompakten for meg. Angående sølv og svart modell er jeg fullstendig enig. Sølv modellen ser "billig" ut i forhold. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Du vil ikke angre, rocknrolf77 ^^ Burde ihvertfall ikke, hehe. Er så kjempefornøyd fremdeles jeg. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Jævla fotovideo! Den står i rest. Ubekreftet levering 3/8. Lenke til kommentar
Randoms Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 ahh,lurer på å bestile den fra ebay! Lenke til kommentar
# offline Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Kjøp den i Noreg Den kom inn idag og jeg får den på mandag evt. tirsdag Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Det er rykter om en erstatter til LX3. Kanskje man skal vente litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå