Runningback Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hei. Jeg fant endelig cd`n til lydkortet mitt med drivererne på, og cden var knekt i to. Så klart husker ikke jeg navnet på lydkortet, er 3 år gammel, på cden står det " Sound blaster Audigy " søkte det i google og lastet ned drivere, men ingen funker.. Noen som har tips til navn eller drivere? Takker for svar, mvh Sindre Endret 2. januar 2009 av DonSindre Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 for å finne ut hvilket lydkort du har kan du feks laste ned everest der vil du finne ut alt på hele maskinen hva du har av div software og hardware Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 for å finne ut hvilket lydkort du har kan du feks laste ned everestder vil du finne ut alt på hele maskinen hva du har av div software og hardware Tusen takk !, håper dette hjelper. Sjekker ut nå Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) YesSS, Creative Audigy SE (SB0570) Sound Card ! Endret 2. januar 2009 av DonSindre Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 last ned denne satser på den virker ( den øverste røde download på den siden ) den er for windows xp. har du vista så kan du se om du finner en for vista. så får du gi en lyd hvis ting fortsatt ikke funker Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 last ned denne satser på den virker ( den øverste røde download på den siden ) den er for windows xp. har du vista så kan du se om du finner en for vista. så får du gi en lyd hvis ting fortsatt ikke funker hmm, får ikke åpna linken og fortsatt ingen lyd :S Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 http://support.creative.com/Products/Produ...e=Sound+Blaster se om den virker. den øverste røde download Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 laster ned nå , men kortet er ikke lik bilde som er vist. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 fann en link her nå http://support.creative.com/Products/Produ...dName=Audigy+SE laster ned Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Da har jeg lyd, takk for hjelpa Lenke til kommentar
gjeewaytee Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 ok. eg guidet deg no til rett nettside då i det minste hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå