rmon Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei, Med Vyke VoIP Phone, får man da et norskt tlfnr? https://www.vyke.com/VoIP-Phone/ Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ikke det jeg kan finne ut hvertfall. Selv bruker jeg Televoip.no som gir lokalnummer og null fastavgift. Endret 2. januar 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
rmon Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ikke det jeg kan finne ut hvertfall. Selv bruker jeg Televoip.no som gir lokalnummer og null fastavgift. Televoip.no har jeg hatt for noen år siden, men syntes ikke det var så bra.. men de har vel byttet eiere nå.. den gangen hadde de ikke SIP heller hvis jeg husker riktig.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det har vært litt tull med økonomien i selskapet, men det går da greit å ringe. Stort sett 14øre pr minutt til de fleste land og man ringer gratis til andre med Televoip. Det er mulig å sette opp en løsning med linje inn fra Televoip og linje ut fra Vyke eller andre. Da bruker man sip-adapter mot PC med f.eks Asterix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå