Gå til innhold

Skremmende opplevelse på Oslo S.

Johsse

Anbefalte innlegg

Hei, vil her fortelle dere om en skremmende opplevelsen vi hadde på Oslo Sentralstasjon, Mandag 29. desember.

Vi stod på Oslo S, på reisen hjemover etter å hatt noen fine uker på Hovden. Hvor det i 20.00-20.30 tiden kom en beskjed på høytalerene, hvor en person begynner og si en beskjed på islamsk språk. Han avsluttet det hele med å si dette: "Oslo S er ferdig..."

Personens stemme virket meget troverdig etter min mening, i vertfall etter det jeg har sett for meg.

Etter det var det eneste vi tenkte at da var vell vi også ferdige. Vi begynte å stresse litt med å komme oss ut. vi så også noen vakter som startet og springe, da beskjeden kom på. Men det vi merket var at omtrent ingen andre enn oss fikk noe paniske "utbrudd."

Men hvor normalt er dette i Oslo? Jeg må si at siden vi er fra et mye mindre sted og IKKE er vandt til slike sitasjoner, fikk dette oss til å stresse ganske godt, men omsider ble det hele ganske humoristisk.

Det var i vertfall ikke noe artig i starten, å anbefaler alle med svakt hjerte å holde seg unna Oslo S :p

Fortsatt God Jul så lenge den varer, og Godt nytt år til alle =)

MvH Johsse.

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det morsomste er jo at du sier at han snakket et ISLAMSK språk haha. Du mener vel arabisk egentlig? ;)

og uansett, det er vanlig i oslo at de snakker utrolig utydelig og med dårlig lyd så kan det høres ut som mumling eller kanskje i ditt tilfelle et "islamsk" språk ;p

Lenke til kommentar

Haha! morsom du :p Alle snakker heller ikke arabisk da, men det hørtes ut som om det var en ekte, kall det gjerne en "hellig kriger" som sa noe, akuratt som man ser på flere gissel videoer laget av terrorister. Som om han leste noe fra koranen, derav uttrykket "islamsk språk" :p

Lenke til kommentar
Haha! morsom du :p Alle snakker heller ikke arabisk da, men det hørtes ut som om det var en ekte, kall det gjerne en "hellig kriger" som sa noe, akuratt som man ser på flere gissel videoer laget av terrorister. Som om han leste noe fra koranen, derav uttrykket "islamsk språk" :p

Koranen er orginalt skrevet på arabisk, og er oversatt til alle verdens språk. Så her bommer du voldsomt. Det blir uansett feil og si ''islamsk språk'' fordi det finnes norske muslimer, amerikanske, danske osv.

Lenke til kommentar
vi er vant til det.. men islandske "terrorister"..? den må jeg si var en ny vri..

:!: Det kan bare bli mest morsommste kunngjøring over høytaler ever da:

*Høytaler Playback - PIIIIIIP* Høyjrar ni kvavir siaier..?!?

Dettir værrir Islandikur terroriigruppofs SJEFFSLEIDORR!!

Hattir værjirr såff snillgott åu eWWakkuerror bygningorr, denn skal nemling SprengsOPP! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...