Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva faen gjør jeg nå?

Gjest gjest...

Anbefalte innlegg

Gjest gjest...

Problem... I natt ble det litt klining med ei jente som jeg tror har likt meg veldig lenge, men jeg klarer rett og slett ikke å få følelser for henne... Hva gjør jeg viss hun vil ha ett forhold? Følger hun klikke eller noe viss jeg sier at jeg var dritas.. blir for kjipt å si slik... Nå skal det sies at vi ikke har pratet i etterkant.. men så dum som jeg var så begynte jeg å spørre om vi skulle finne på noe i samme slengen..=/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om du ikke har noen følelser for henne så sier du jo klart ifra ?

med mindre du har lyst til å leke, høhø : )

haha , leke.

Men du burde helt klart fortalt henne sannheten, ingen som liker å ha en partner som ikke føler det samme som deg, hvis du ikke vil " leke " da

Endret av DonSindre
Lenke til kommentar

Om du ikke har følelser for henne, så er det beste å si sannheten.

Men da må du tenke på at viss hun har likt deg en stund, kommer det nok til å svi mer eller mindre for henne. Om du ikke ønsker dette, så sier det seg selv at du har et lite problem. Om du vil gjøre det rette, så sier du hvordan du føler, og lar henne gå i gjennom den mer eller mindre harde stunden hun vil få. Også er hun tilbake på føttene klar til å finne en ny :p

Ellers alternativet med til laffe med å leke, vil nok bare gjøre dagen du skal fortelle henne sannheten, ENDA værre =)

Lykke til :D

Godt nytt år!

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Gjest gjest...

Det blir ikke bedre med at hun er exen til en kompis av meg.. Ikke bestekompis eller noe slikt, jeg snakker med han, er ikke sikker på om han er over henne engang..

faen...

Lenke til kommentar
Det blir ikke bedre med at hun er exen til en kompis av meg.. Ikke bestekompis eller noe slikt, jeg snakker med han, er ikke sikker på om han er over henne engang..

faen...

Vel, likevel synes jeg du skal være voksen nok til å stå for dine handlinger.

Lenke til kommentar

som mange andre har sagt. si sannheten. Det blir ikke noe bedre av at du lar henne ha følelser for deg og deretter sier ifra når hun prøver seg.. værste er hvis hun er full. da kan det gå i alle rettninger, både på godt og vondt :)

edit:

Grunnen til at du skal fortelle det nå og ikke senere er.. (en av dem) at hvis du gir ut "signaler", f.eks smile, eller bare se på henne/øyekontakt.. så kan hun tolke/tro/lage spørsmål inni hue sitt og tenke "er han interessert i meg. han så på meg, fniiz"

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Tror dere hun tar ett tips hvis jeg ikke kontakter henne, eller er dette feigt?

Viss du vet at hun har følelser for deg vill nok dette også naturlig nok såre henne.

Det ville jeg ansett som feigt i vertfall. Si sannheten så er det utav verden for alltid egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest gjest...

Slik jeg forstår det så har jeg enten helt feil, og at hun ikke liker meg eller noe... Eller at hun liker meg, og at hun vil i det minste bli skuffet uansett hva jeg gjør...??

Lenke til kommentar

Ja, sånn jeg ser det så ser det sånn ut =) Men, det beste er at ting blir mye bedre når hun er over deg da =D Da får begge det så de vil, du kan jo også si at er du kun er interresert i henne som venn =)

Det vil nok gjøre det hele bedre =D

Endret av Johsse
Lenke til kommentar
Gjest gjest...

Ja for all del, hun er ei kjekk jente som jeg kommer til å treffe mye iløpet av disse åra da hun er besteveninna til dama til kompisen min. Problemet er bare at hun ikke er det jeg ser etter...

Lenke til kommentar
Ja, sånn jeg ser det så ser det sånn ut =) Men, det beste er at ting blir mye bedre når hun er over deg da =D Da får begge det så de vil, du kan jo også si at er du kun er interresert i henne som venn =)

Det vil nok gjøre det hele bedre =D

+1

En venn er bedre enn ingenting.

Lenke til kommentar

Da sier du sannheten at du ikke har følelser for henne, du ser henne kun som en venn =) Å dette bør gjøres når begge er edru, altså ikke på en fest hvor begge har konsumert alkohol. Det var det jeg gjorde sist og, det hadde vel... en ikke posetiv virkening for å si det på en mild måte. Gjerne møt henne å si det. Ting som folk oppfatter og blir fortalt eye2eye har et mye bedre utgangspunkt enn over MSN/mail eller melding, som jeg vil si er et feigt verktøy i slike situasjoner.

Endret av Johsse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...