Forcheese Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har et problem.. Jeg har lastet ned et bilde via GPRS, og trykker "lagre"... Jeg angir navn, og det står at bildet er lagret i "Bilder" Men når jeg åpner mappen, ligger ikke bildet der, kun de bildene jeg har tatt selv med kameraet... Skjønner ikke noe... Har prøvd å lagre bildet bildet flere ganger, og når jeg skal angi navn, står det faktisk at bildet eksisterer (Navnet eksisterer, overskrive?) Noen som har peiling? Jeg trenger hjelp! (Har lastet ned bildet av en Mazda 6 jeg er sugen på, og vil ha den som bakgrunnsbilde på telefonen min... :smile: ) Hilsen Forcheese Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kan være noe krøll med telefonen - har du lest bruksanvisningen? Og er du sikker på at nedlastede bilder ikke legger seg i en spes. mappe? Lykke til hvertfall Lenke til kommentar
Forcheese Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hei... Jepp jeg har lest manualen.. Fant det ikke noe sted... Jippi!! :-? Likte ikke manualen... Tro det eller ei, men jeg sleit for å finne ut hvordan man slår på tastelåsen... Hehe 8) Skjønner lite.. en kamerat på skolen har 7650 og han viste meg at han hadde lastet ned bilder av Ferrarier, som han brukte som bakgrunnsbilde... Bildet la seg ikke der hvor det gjorde det på 7650'en.. Grrrr.... Det er jo så og si likt oppsett på telefonene, så jeg synes det er noe merkelig.... INGEN SOM KAN HJELPE MEG? Er det bare jeg som har opplevd dette problemet? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har lastet ned bildet av en Mazda 6 jeg er sugen på Er du sugen på en Mazda 6??? x27. Vennligst forklar... Lenke til kommentar
Forcheese Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Har lastet ned bildet av en Mazda 6 jeg er sugen på Er du sugen på en Mazda 6??? x27. Vennligst forklar... Det er klart jeg kan.... http://bilder.mobile.de/images/autos/50632...2580-147_1.bild eller: http://bilder.mobile.de/images/autos/50632...-32580-147.bild Så JA!! Jeg er sugen på den! Noe i mot det????? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei... Jepp jeg har lest manualen.. Fant det ikke noe sted... Jippi!! :-? Likte ikke manualen... Tro det eller ei, men jeg sleit for å finne ut hvordan man slår på tastelåsen... Hehe 8) Skjønner lite.. en kamerat på skolen har 7650 og han viste meg at han hadde lastet ned bilder av Ferrarier, som han brukte som bakgrunnsbilde... Bildet la seg ikke der hvor det gjorde det på 7650'en.. Grrrr.... Det er jo så og si likt oppsett på telefonene, så jeg synes det er noe merkelig.... INGEN SOM KAN HJELPE MEG? Er det bare jeg som har opplevd dette problemet? det er jo Bluetooth på begge... kan ikke han laste ned, og sende til deg? det blir jo ikke så dyrt for han, hvis det bare er et eller noen få bilder du er ute etter.... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har lastet ned bildet av en Mazda 6 jeg er sugen på Er du sugen på en Mazda 6??? x27. Vennligst forklar... Det er klart jeg kan.... http://bilder.mobile.de/images/autos/50632...2580-147_1.bild eller: http://bilder.mobile.de/images/autos/50632...-32580-147.bild Så JA!! Jeg er sugen på den! Noe i mot det????? Han tør ikke si noe nå! Nå ble tadcomp lei seg! HAHA HAHA HAHA Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvem, jeg? Feig? Nei! Men uansett, så burde du sikle på noe bedre enn en Mazda... Hva med en skikkelig godt styla IS200? Lenke til kommentar
Forcheese Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hehe finnes sikkert fetere biler, men JEG synes at den er rå... Ergo kjøper jeg den når jeg er ferdig med utdannelsen min og fått fast jobb.. :)Blir moderatorene sure hvis vi diskuterer biler på en mobilside? :o Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hvem, jeg? Feig? Nei! Men uansett, så burde du sikle på noe bedre enn en Mazda... Hva med en skikkelig godt styla IS200? Nå er dette et MOBIL forum ikke BIL forum! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Okei, get the point. Gleder meg til amotor.no kommer opp! Da blir det nok et bilforum tenker jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå