joferk Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Kabinett: Antec Nine Hundred sort miditower CPU: AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 HK: ABIT AN52 Socket-AM2 GPU: Sapphire Radeon HD 4850 1GB GDDR3 Minne: 2X Kingston ValueR. DDR2 PC4200 2048MB (4 x 1GB) PSU: Silver Power PSU 600W Sony NEC DVD-brenner IDE sort Samsung SpinPoint F1 750GB SATA2 + en 160 GB SATA2 WD + custom vannkjøling til 5-6000. Kjøler cpu og hele gpu. High flow. Rundt 2 måneder gammelt. Dual radiator. Slange: 1/2(13mm) ID. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hummm, vannkjølingen drar prisen opp, jeg tipper 8k Endret 2. januar 2009 av ravii Lenke til kommentar
Supreme P. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enig med ravii, det systemet der er verdt rundt 8k... Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 beklager å sei det, men eg er veldig uenig i at vannkjøling drar prisen opp, så framt du ikkje sel vannkjølinga for seg. Det er mange som vegrer seg for å kjøpe pc med vannkjøling brukt, mykje pga at dei ikkje kan behandle det rett og fordi dei er redde for lekkasjer. Kven si skuld er det viss det plutseleg vert ein lekkasje? På grunn av færre kjøparar rekner eg med at prisen ender nærare 5-6k enn 8k. Trur fleire her på forumet deler mi meining om at det er vanskelegare å selge ein pc kjølt med vatn enn med luft. Sjølve delane i pc-en kan eg diverre for din del ikkje verdsetje så høgt. Delane utanom vasskjølinga ville eg personleg ikkje ha betalt meir enn 4k for. Diverre er det å selge brukt pc eit stort, stort tapsprosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå