Hanfrapubennedigata Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 tenkte å kjøpe meg optisk lydkabel te xboxen. Men så blei jeg litt usikker på om jeg har rikti inngang på sorruond anlegget. Dt står optical in, og dt er en plastikkpinne dr,og dn skal knekkes a. Har jeg forstått dt rikti, og jeg kan kjøpe kabelen? Blei kanskje litt dårli forklart men. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Skjønte ikke hva du mente. Kan starte med å skrive teksten på bokmål. Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 For å ta det kortfattet: Jeg lurer på hvordan optical in skal se ut. Den inngangen jeg har er det en pinne på, men der skjønner jeg ikke hvordan jeg skal få inn kabelen, men hvis jeg har forstått riktig så skal den pinnen knekkes av? Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Nei, "pinnen" er for å beskytte inngangen. Står det optical in, er det optical in og du kan trygt kjøpe kabelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå