Inc Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Hadde litt flaks idag når jeg svingte rundt med kameraet, og traff en spurv. Tatt med beercan, iso 400, 210mm, f4 og 1/1000 sek og en god del drop. Litt usikker på om jeg burde ha lagt på vignett Edit: drop=crop Endret 2. januar 2009 av Inc Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Så bra og pent bilde! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Den beskrivelsen din hørtes litt vel fantastisk ut. Er det slik at motivene bare drysser ned fra himmelen hver gang du løfter kameraet opp til øyet? Da har du det lettere enn meg i alle fall. Vel, bildet liker jeg godt. Nesten litt for godt fanget etter beskrivelsen. Skulle jeg gjort noe, ville jeg beskjært både på høyre og venstresiden for å få noe som ligger nærmere portrettformat. Kanskje tatt vekk noe av det svarte feltet øverst også. Men lekkert er det åkke som. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 takker hehe, må ha litt flaks. Vet ikke om jeg tørr klippe mer. orginalefilen er ca 6100x 4100px ettellerannt og nå er jeg nede i 587x1000 og det på iso 400. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå