cruelphotography Skrevet 7. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2009 Eneste fotografen fortiden som jeg VIREKLIG liker, og har likt over lengre tid, er kanskje Joey L. www.joeyl.com (nå er dette langt fra bildet hans jeg liker best; men det jo VELDIG aktuelt for tiden, og lett å finne på google image search;P) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Har ingen fotografer jeg forguder, men jeg liker stilen og humoren til Victor Trusch (siden hans er selvfølgelig nede for øyeblikket www.victortrusch.com) Ellers så liker jeg aktbildene til Knut Hoftun Knudsen http://www.hoftun.no og ikke minst fordi han er en utrolig grei kar som ikke er vanskelig å spørre om tips og råd fra. Mannen har en utrolig kunnskap som han ikke er redd for å dele med andre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2009 Forguder ingen, men har en del forbilder. Marc Adamus Hougaard Malan Andy Mumford Oguz Cengizhanoglu Nilgün Kara Lenke til kommentar
telealf Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Kåre Kivijärvi En ytterligere presentasjon burde være overflødig. Ikke bare på grunn av estetikken, men også historiene i bildene. Les og se boka til Eli Høydalsnes. (beklager dårlig kvalitet på vedlagt bilde) Lenke til kommentar
gorida Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 noen andre som jeg liker ekstra godt er: Alfred Steiglitz, Misha Gordin, Shirin Neshat, Joel Peter Witkin (felt in love with this one: http://www.masters-of-fine-art-photography..._witkin_03.jpg) Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Lekker tråd. Her var det mye bra. En fotograf jeg er opptatt av for øyeblikket er Stephen Shore. Kanskje jeg finner på å si noen klokere ord eller lete fram noen eksempelbilder senere. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Har flere på listen min som gir meg noe spesielt. To av disse er Mehmet Turgut og Nikola Borissov. Mehmet Turgut Nikola Borissov Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ingen som har nevnt Ken Rockwell? Har ingen jeg forguder, fordi det finnes så mye bra der ute. Det trenger ikke å stå et kjent navn ved siden av. Det er bare å se litt på deviantart of flickr så forstår man at det er mye spennende der ute. Lenke til kommentar
gorida Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 vet ikke om jeg forguder noen av de nevnte, men jeg finner et ekko i deres arbeid. flere: Arno Rafael Minkkinen: , Tina Modotti, Andre Kertesz: Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tror ikke vi skal legge så mye vekt i 'forguder'. I alle fall gjorde ikke jeg det (da forgude er et vél kraftfullt utrykk) (bare så vi ikke går glipp av flotte fotografer pga det) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Tror ikke vi skal legge så mye vekt i 'forguder'. I alle fall gjorde ikke jeg det (da forgude er et vél kraftfullt utrykk) (bare så vi ikke går glipp av flotte fotografer pga det) Nettopp. Jeg er nemlig veldig forundret over at ingen har nevnt meg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 PMnormal og Lars Sponheim deler selvbilde. Noen merker sikkert at PM er mindre på forumet når Lars er mye i media, det er fordi de har delt omsorgsrett for selvbildet, og når Lars har selvbildet og kan gå ut i media har PM intet selvbilde og må gjemme seg på et av Bergens mer lugubre steder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 PMnormal og Lars Sponheim deler selvbilde. Noen merker sikkert at PM er mindre på forumet når Lars er mye i media, det er fordi de har delt omsorgsrett for selvbildet, og når Lars har selvbildet og kan gå ut i media har PM intet selvbilde og må gjemme seg på et av Bergens mer lugubre steder. Kanskje jeg er Sponheims alter ego? Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Ser mange bra bilder. Sitter igjen med ett spørsmål: Hvordan får de det til?? Kjenner forøvrig en som har den Helmut Newton boka. Visste den var dyr, men ble litt overrasket(!) For øvrig en utrolig bok. Helmut Newton har mange bra bilder. Endret 12. januar 2009 av Stratos Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Kanskje jeg er Sponheims alter ego? Det forklarer en del ting Men ikke alt. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Langt fra alt. Men en del ting, der er jeg enig med apekatten. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Litt forvirring er bare godt for dere. Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 En fotograf jeg henter mye inspirasjon fra er Signe Vilstrup. En dansk fotograf som jeg synes har en fantastisk stil. http://www.signevilstrup.dk Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Ser mange bra bilder. Sitter igjen med ett spørsmål: Hvordan får de det til?? De bruker alle kamera som tar mange bilder per sekund, har lite støy på høy ISO, samt objektiv med god hjørneskarphet, god lysstyrke og bokeh. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Haha, spot on! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå