Pricks Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Så kjedelig å måtte trekke seg ut da. Er jo litt av sjarmen å komme inne i jenta Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Jeg syns det er fetere å få komme i munnen hennes. Det har dog bare skjedd meg en gang Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 Det at han ikke kommer inne i meg var på en måte hans ide og han kommer på ansiktet mitt =P Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Ikke for å være en gledesdreper, men når en tråd blir løst bør man la førsteposten være uendret, slik at andre som titter inne etterpå forstår hva hele problemstillingen og alle kommentarene handler om. Har sett det i andre tråder og, så vær så snill og pass på til neste gang. Er sikker jeg ikke er alene om dette. Gratulerer med ikke-graviditeten forresten. Man bør time det riktig hvis man planlegger en u-sving i siste liten. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det at han ikke kommer inne i meg var på en måte hans ide og han kommer på ansiktet mitt =P Hva synes du om det da? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Denne tråden stenges da førsteposten er borte. Til generell info: Det strider mot reglementet å slette sine poster på denne måten. I førsteomgang blir advarsler gitt, med strengere reaksjoner kan komme ved gjentagelser. Dersom man har tabbet seg ut ved å poste sensitiv informasjon om seg selv e.l. kan administrator være behjelpelig med navne/konto-bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg