WierdThing Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Da har jeg fått vite det jeg trengte ^^ Tusen takk folkens ^^ Endret 3. januar 2009 av WierdThing Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 jeg ekke noen ekspert men har i alle forhold jeg har vært i har dama tatt p-piller. hvis du tåler de "vanlige" jasmin eller hva de heter mener jeg å huske at det var viktig å ta de på samme tidspunkt, ikke bare pga graviditet men pga at de påvirker noen hormoner, og jeg tror det kunne ha dårlige konsekvenser for deg å ta de uregelmessig. Den siste dama mi tålte ikke de vanlige, og de hun tok var det ikke like farlig når på døgnet hun tok de. Er du usikker, kjøp en test, billig forsikring, og det er mye lettere og mindre smertefult å ta abort tidlig enn sent. Hadde jeg vært typen din hadde jeg ikke hoppet av i svingen, men testa regelmessig for graviditet bare for å være sikker. Sover alltid bedre uka etter en test med en strek Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Svært, svært liten sjanse. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Muligheten er der jo, for han kan "lekke" litt før han kommer. Så å si at det ikke går ann, blir feil. Men sjansen er liten. dersom du er usikker, er det ikke værre enn å ta en test. Bedre føre var:) Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg går på Cerazette som er østrogen frie, men skulle fortsatt beskytte meg. Jeg har tatt pillene mine i rare tider pga en del overnattinger, og det står at mensen kan utebli, men det er da såfall min første gang at den uteblir. Gikk på Synfase før og byttet pga vektøkning. Jeg er redd for å være gravid, men samtidig så tror jeg ikke at jeg er det. Deter jo liten sjanse, siden han aldri kommer inne i meg. Han vil heller ikke komme i meg pga ingen av oss ønsker å bli gravid. Har opplevd tidlig graviditet i familien før. Vil ikke at det skal skje med meg. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 sjansen er vell relativt liten.. mye skal "klaffe".. du har jo tross alt bare eggløsning en gang i mnd..og du bruker p-piller.. og om han har "lekket" noen dråper før han fikk utløsning.. så må det i tilfelle skjedd rett før eggløsning.. (PS: sædceller kan "overleve" i deg i over 24timer..), og pilla må ha "sviktet".. For fremtiden vil jeg prøvet å holde tritt med når du har eggløsning, og unngå sex denne dagen eller han får bruke kondom.. Godt nyttår.. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Enkleste måten å unngå graviditet er jo å leve i sølibat - altså uten sex. Men det er også det kjedeligste alternativet:P Foreslår igjen at du tar en test jeg:) Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Ja. Jeg har tenkt såpass masse at jeg har tidenes hodepine nå. Så test skal kjøpes for første gang i morgen.. Lykke til, til meg.. Hmm Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Men når det gleder graviditet kan man ikke akkurat si at alt er trygt når det gjelder prevansjon. Tanta til ei veninne av meg brukte p-piller og fikk en sønn. Bytta til p-stav og fikk en sønn til. Steriliserte seg og fikk tvillinger. såe.. alt kan skje.. Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Så skummelt. Hmm.. Mamma fikk unge når hun gikk på p-piller, men hun var ikke flink til å ta dem. Jeg er flink til å ta dem, men i julen skeiet jeg litt ut. Jeg har begynt å ta de til riktig tid nå. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg går også på Cerazette fordi jeg tålte ikke for mye østrogen (eller noe :/ Ble helt gal i hvertfall ) Og jeg har ikke hatt mensen på 1 år nå. Tror ikke du har noe å bekymre deg for^-^ Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Mener du det?? Så herlig på en måte, men det er jo litt betryggende å ha det =P Men bra at du skrev =P Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Yes da folkens =P er ikke gravid =P tok test og den viste bare en strek. Ikke noe kryss. Jeeaj Er ikke gravid. Takk for tips og sånt folkens!!<3 GODT NYTTÅR alle sammen! Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Yes da folkens =P er ikke gravid =P tok test og den viste bare en strek. Ikke noe kryss. Jeeaj Er ikke gravid. Takk for tips og sånt folkens!!<3 GODT NYTTÅR alle sammen! Gratulerer;P Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 tusen takk =P Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Trodde det var slik at man måtte vente 48 timer eller noe før en slik test ga riktig resultat?? Endret 2. januar 2009 av Actibus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trodde det var slik at man måtte vente 48 timer eller noe før en slik test ga riktig resultat?? Mersom 1 minutt. Lenke til kommentar
Callisto Star Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Trodde det var slik at man måtte vente 48 timer eller noe før en slik test ga riktig resultat?? Mersom 1 minutt. Det tar 1 minutt fra du tar testen til den virker, men mellom sexen og testen burde det ha gått en liten stund Lenke til kommentar
WierdThing Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg måtte vente i to minutter for å se svaret. hehe =P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg