ukjentbrukergitt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 golden rule: yngste dame/type kan være (din alder/2+7) år gammel Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Allikevel kan det beskrives som direkte brutalt at en tyveåring er sammen med en femtenåring. WTF Det er værre med 21 år gamle jenter som gifter seg med 60 år gamle mannfolk?!! Det er tydeligvis akseptabelt blandt oss andre, men om vi finner en på 20 år som er sammen med ei på 15år, hva gjør vel det???! Så lenge han tenker og bruker hodet i motsetning av det du beskriver oss som...! Om du har vokst opp slik, så er det ikke dermed sagt at alle andre er sånn...! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 "Beskriver oss som" + resten av søppel-innlegget. Har du quotet riktig bruker nå? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er femten , og typen min er 20 ! begge var ett år yngre når vi ble sammen ! jeg synes egentlig ikke det er så viktig med alder i et forhold.. er jo ikke det man skal sette fokus på ! de utenforstående gjør nok det, men det er mest sannsynlig fordi de ikke vet hvordan diisse to menneskene har det og ikke kjenner de.. Det er jo hvordan jenta og gutten har det, eller to av samme kjønn for den saks skyld:) , som er det viktige ! kjemi, kjærlighet.. Og modenhet spiller jo selvfølgelig inn når det er stor forskjell på alder =) men sånn som jeg , en ganske moden jente, går jo perfekt sammen med en på 20, som ikke er så veldig "gammel" for alderen.. altså, han hadde vært i ett forhold før, jeg ingen.. han har aldri drukket, jeg har drukket en gang, min siste også=) begge er to målbevisste og ansvarsfulle personer ! og til sex.. Han sa aldri noe! Var faktisk jeg som nesten presset han ! haha:D Han har vansker med å bli sammen med folk som har noe i hodet da eller? Ble for tøft for han med folk som var mye mer moden enn ham selv. Han er 20 og er sammen med ei på ungdomsskolen? So??? Han kan vel tenke på annet enn å spille playstation og nappe i løken... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 "Beskriver oss som" + resten av søppel-innlegget. Har du quotet riktig bruker nå? Hvorfor er det så brutalt at de to er sammen? Ser ikke noe problem sånn sett, men det går i grenseland... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser du ikke gjør det, men det viktigste er hva i helvete typen holder på med. Han har bomma totalt. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser du ikke gjør det, men det viktigste er hva i helvete typen holder på med. Han har bomma totalt. Han er sammen med ei 15 år...jeg reagerer ikke på det, du gjør det...så lenge foreldra til den 15 år gamle jenta har "godkjent" typen hennes, og han oppfører seg normalt så skal det ikke være noe problem etter min mening...men du har tydeligvis veeeeldig mye i mot det ser jeg...VI er forskjellige og har forskjellige tolleraser til livet... Sånn er det bare...! Men det eksemplet jeg nevnte litt lenger opp med en som er 60 år som gifter seg med ei på på 20 år...er ikke annet enn penger det går i da... Dette er tydeligvis akseptabelt blandt oss andre... Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Greit, den 20 + 60-saken, det er åpenbart av rikdommen til mannen. Vi har jo den Anna Nicole Smith-greia der hun var sammen med en type på 85+, de giftet seg. Det er så uaktuelt at det er akseptabelt i mine øyne, det kommer det aldri til å bli heller. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 en på 20 som er sammen med en på 15? det blir jo litt feil, men kan skjønne det. modig gjort Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 en på 20 som er sammen med en på 15? det blir jo litt feil, men kan skjønne det. modig gjort Så lenge foreldra liker typen hennes og han er "godkjent" så er det overkommelig, i grenseland kort sagt... Men selv hadde jeg ikke ville jeg ikke blitt sammen med ei igjen på under 16 år pga dette med barn...dette er 8 mnd siden, og jeg syns det var litt kjipern i etterkant med det der... Er nå selv sammen med ei på 17år, som jeg stoler på og føler meg trygg på...både når det gjelder personlighet og alder... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du er jo 17 selv? Er 17 nå ja, blir 18 om 3 mnd ca... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alder /2 + 7. (les: Alder delt på 2 pluss 7) Formelen funker alltid. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Selv synes jeg kanskje ei jente på 15 som er sammen med en på 20 er litt drøyt, men hvis dem har det bra, kommuniserer og får det til å funke bra, så er det ikke noe i veien for det! La dem heller styre sitt eget forhold istedenfor og ta hensyn til alle bedreviterne. Han har vansker med å bli sammen med folk som har noe i hodet da eller? Ble for tøft for han med folk som var mye mer moden enn ham selv. Han er 20 og er sammen med ei på ungdomsskolen? Er vel strengt tatt ikke nødvendig og henge ut han på 20 vel? Om det ble for tøft for han veit vi ikke noe om, men han har tydeligvis funnet ei jente som han har det bra med, aksepter det! Om en 3 år så er hun 18 og han 23 år, da spiller vel ikke aldersforskjellen noen rolle? Nei, la dem få ha forholdet sitt, så lenge dem har det bra så går det jo fint Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Huff, jeg blir virkelig oppgitt her. Men er enig med en person over her. Man må behandle unga sine etter alderen, og jenter modnes fortere enn gutter. Det er også derfor mange av de ønsker å være sammen med eldre gutter. Jeg husker da jeg var 14 år, og hvor utrolig barnslig jeg syntes alle gutta på mun alder var! Dersom du behandler den 14årige dattera di som ei lita unge, vil hun mest sannslynlig lyve for deg om uansett hva hun skal. Hun sier hun skal møte ei venninne - egentlig gutten foreldrene ikke lar henne treffe Sove hos ei venninne - Sove hos gutten/dra på fest Jeg sier ikke at 14 åringer skal få lov til å drikke, akkurat det er jeg i mot selv. Noen grenser må man selvsagt sette, men finnes grener. Og en gutt som er 4-5 år eldre er ikke det værste hun kan være borti. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Din alder / 2 + 7 = minimum alder på jente du kan være sammen med edit: noen var før meg ser jeg Endret 2. januar 2009 av rln Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Din alder / 2 + 7 = minimum alder på jente du kan være sammen med edit: noen var før meg ser jeg Dette er vel så og si bare et tips til hvor gammel ei jente bør være i forhold til deg, ikke en regel som sier at minimumsalderen skal være så så mye... Men den det er en god tommelfinger-regel... Lenke til kommentar
Gordo Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Smart regel! Jeg er 17. Og i mine øyne går grensa med de som er 15. Det synes de fleste kameratene mine og. Visst du er sammen med en fjortis blir du nesten regnet som pedofil (hebefil) Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Smart regel! Jeg er 17. Og i mine øyne går grensa med de som er 15. Det synes de fleste kameratene mine og. Visst du er sammen med en fjortis blir du nesten regnet som pedofil (hebefil) dersom folk på den alderen, blir kalt pedofile av folk rundt seg, må dem virkelig lære seg betydningen av ordet! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Smart regel! Jeg er 17. Og i mine øyne går grensa med de som er 15. Det synes de fleste kameratene mine og. Visst du er sammen med en fjortis blir du nesten regnet som pedofil (hebefil) dersom folk på den alderen, blir kalt pedofile av folk rundt seg, må dem virkelig lære seg betydningen av ordet! hebefil, det er cluet. Hebefili, eller ephebophili, er en seksuell tilstand der en voksen tiltrekkes hovedsakelig eller utelukkende av unge mennesker i puberteten, det vil si mellom 11 og 16 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå