Kiro Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Jeg synest 17 og 14 blir litt feil. ettersom de på to forskjellige stadier i livet. men når det blir 15 og 17 derimot ,da er begge partene litt mer på bølgelengde Hvorfor er det slik at det er mer akseptert at en 17 år gammel gutt er sammen med en 14 år gammel jente,enn vist en 17 år gammel jente er sammen med en 14 år gammel gutt? Endret 2. januar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 *Slå seg selv i panna* Men tror du virkelig at alle verdens 17-åringer tenker kun på sex uten å ta hensyn til det jenta ønsker? Selfølgelig ikke! Frivillighet er jo et must. Men enhver 17-årig gutt re på konstant utkikk etter en mulighet, og vil om han har baller nok, kaste seg over muligheten med en sulten løve sin appetitt, La meg si det sånn, når du sitter ved siden av en kompis og snakker med han, så vil mesteparten av hans tankevirksomhet dreie seg om å se etter muligheter til å få ligge med deg. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Med mindre hun ikke er atraktiv da. Jeg har en standar, som jeg ALDRI ville gått under. (Selv om standaren er lavere med alkohol inni bildet) Endret 2. januar 2009 av Soni1 Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Brutal_mann: nja, kommer ann på. Fremdeles står jeg på mitt og sier at ikke alle gutter er sånn:) Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) *Slå seg selv i panna* Men tror du virkelig at alle verdens 17-åringer tenker kun på sex uten å ta hensyn til det jenta ønsker? Selfølgelig ikke! Frivillighet er jo et must. Men enhver 17-årig gutt re på konstant utkikk etter en mulighet, og vil om han har baller nok, kaste seg over muligheten med en sulten løve sin appetitt, La meg si det sånn, når du sitter ved siden av en kompis og snakker med han, så vil mesteparten av hans tankevirksomhet dreie seg om å se etter muligheter til å få ligge med deg. Du motsier jo deg selv litt også her da... Først så tenker alle på sex, så gjør de det ikke...xD Sant nok så er det et stort ønske for alle ungdommer i pubertetsalderen å få "kjøttomslag på balltreet" eller lettere sagt..: ha sex...du veit ikke hva din lille engel foretar seg ute blandt venner, og du kan ikke ha 100% kontroll på henne til enhver tid... Men kort sagt, alle vil ha sex...men det er de som klarer å tenke som er mennesker... Endret 2. januar 2009 av Svirre91 Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Brutal_mann: nja, kommer ann på. Fremdeles står jeg på mitt og sier at ikke alle gutter er sånn:) Det skal du få lov til *Slå seg selv i panna* Men tror du virkelig at alle verdens 17-åringer tenker kun på sex uten å ta hensyn til det jenta ønsker? Selfølgelig ikke! Frivillighet er jo et must. Men enhver 17-årig gutt re på konstant utkikk etter en mulighet, og vil om han har baller nok, kaste seg over muligheten med en sulten løve sin appetitt, La meg si det sånn, når du sitter ved siden av en kompis og snakker med han, så vil mesteparten av hans tankevirksomhet dreie seg om å se etter muligheter til å få ligge med deg. Du motsier jo deg selv litt også her da... Først så tenker alle på sex, så gjør de det ikke...xD Sant nok så er det et stort ønske for alle[/ ungdommer i pubertetsalderen å få "kjøttomslag på balltreet" eller lettere sagt..: ha sex...du veit ikke hva din lille engel foretar seg ute blandt venner, og du kan ikke ha 100% kontroll på henne til enhver tid... Men kort sagt, alle vil ha sex...men det er de som klarer å tenke som er mennesker... Leste du hva som faktisk sto? Det er ingen selvmotsigelser å spore her. Kun et spørsmål om kåtinger på 17 tar hensyn til jenta sine ønsker. Stort sett så gjør de det. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Brutal_mann: nja, kommer ann på. Fremdeles står jeg på mitt og sier at ikke alle gutter er sånn:) Det skal du få lov til *Slå seg selv i panna* Men tror du virkelig at alle verdens 17-åringer tenker kun på sex uten å ta hensyn til det jenta ønsker? Selfølgelig ikke! Frivillighet er jo et must. Men enhver 17-årig gutt re på konstant utkikk etter en mulighet, og vil om han har baller nok, kaste seg over muligheten med en sulten løve sin appetitt, La meg si det sånn, når du sitter ved siden av en kompis og snakker med han, så vil mesteparten av hans tankevirksomhet dreie seg om å se etter muligheter til å få ligge med deg. Du motsier jo deg selv litt også her da... Først så tenker alle på sex, så gjør de det ikke...xD Sant nok så er det et stort ønske for alle[/ ungdommer i pubertetsalderen å få "kjøttomslag på balltreet" eller lettere sagt..: ha sex...du veit ikke hva din lille engel foretar seg ute blandt venner, og du kan ikke ha 100% kontroll på henne til enhver tid... Men kort sagt, alle vil ha sex...men det er de som klarer å tenke som er mennesker... Leste du hva som faktisk sto? Det er ingen selvmotsigelser å spore her. Kun et spørsmål om kåtinger på 17 tar hensyn til jenta sine ønsker. Stort sett så gjør de det. Du sier jo at alle er kåte griser i alder av 13-25...og legger veldig vekt på at alle ungdommer tenker kun på sex...! Men du nevner jo også at de aller fleste ungdommene i 17års alderen tar hensyn til jenta de er sammen med, hvorfor ville du ha banka en 17 år da hvis dattera di hadde blitt sammen med en på den alderen...? Bare det jeg lurer på... Endret 2. januar 2009 av Svirre91 Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Alder delt på to, pluss syv. Der har du grensa. Selvfølgelig kan regelen tøyes et par år, spesielt når du er i ungdomsalderen. Men en fin-fin tommelfingerregel det der. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Du sier jo at alle er kåte griser i alder av 13-25...og legger veldig vekt på at alle ungdommer tenker kun på sex...! ja? Og hvor er selvmotsigelsen? Lenke til kommentar
Gjest idzz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er femten , og typen min er 20 ! begge var ett år yngre når vi ble sammen ! jeg synes egentlig ikke det er så viktig med alder i et forhold.. er jo ikke det man skal sette fokus på ! de utenforstående gjør nok det, men det er mest sannsynlig fordi de ikke vet hvordan diisse to menneskene har det og ikke kjenner de.. Det er jo hvordan jenta og gutten har det, eller to av samme kjønn for den saks skyld:) , som er det viktige ! kjemi, kjærlighet.. Og modenhet spiller jo selvfølgelig inn når det er stor forskjell på alder =) men sånn som jeg , en ganske moden jente, går jo perfekt sammen med en på 20, som ikke er så veldig "gammel" for alderen.. altså, han hadde vært i ett forhold før, jeg ingen.. han har aldri drukket, jeg har drukket en gang, min siste også=) begge er to målbevisste og ansvarsfulle personer ! og til sex.. Han sa aldri noe! Var faktisk jeg som nesten presset han ! haha:D Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bare to personer passer sammen syns jeg det er helt greit så lenge partene repsekterer hverandre og deres grenser. Det er jo selvfølgelig noe å lure på hvis en på 25 blir sammen med en på 13, 14 år...men som jenta over beskriver med guttens alder på 20 og hennes på 15 er det innenfor rekkevidde... I et forhold er det kjemien som bestemmer veldig mye...alderen etter min mening er bare en "tom lov"... Ergo: kjemi framfor alder... Lenke til kommentar
reyals Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tja, er ikke alltid jeg er helt enig i den "kjemi, fremfor alder" og det der. Eks: En mann på 50 finner seg ei jente som er nesten like gammel/yngre enn unga hans. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Innenfor visse grenser så er ikke alderen noe problem Så lenge dem er omtrent like modne psykisk og har fin kommunikasjon dem i mellom og samtidig veit hva den andre aksepterer eller ikke så går det vel greit? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Tja, er ikke alltid jeg er helt enig i den "kjemi, fremfor alder" og det der. Eks: En mann på 50 finner seg ei jente som er nesten like gammel/yngre enn unga hans. For å gjøre ting litt mer konkret da...jeg syns at maks aldersforskjell bør maks være 15 år nedover for en mann på 40+...hvis det begynner å gå over den grensa føler jeg det begynner å lukte penger... F.eks: Mann (55år) og ei på 20 år... Og selvsagt: det begrenser seg jo yngre begge parter er... Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er femten , og typen min er 20 ! begge var ett år yngre når vi ble sammen ! jeg synes egentlig ikke det er så viktig med alder i et forhold.. er jo ikke det man skal sette fokus på ! de utenforstående gjør nok det, men det er mest sannsynlig fordi de ikke vet hvordan diisse to menneskene har det og ikke kjenner de.. Det er jo hvordan jenta og gutten har det, eller to av samme kjønn for den saks skyld:) , som er det viktige ! kjemi, kjærlighet.. Og modenhet spiller jo selvfølgelig inn når det er stor forskjell på alder =) men sånn som jeg , en ganske moden jente, går jo perfekt sammen med en på 20, som ikke er så veldig "gammel" for alderen.. altså, han hadde vært i ett forhold før, jeg ingen.. han har aldri drukket, jeg har drukket en gang, min siste også=) begge er to målbevisste og ansvarsfulle personer ! og til sex.. Han sa aldri noe! Var faktisk jeg som nesten presset han ! haha:D Nå er dattera mi bare 2 år, men hvis ho, når ho blir 14-15, hadde blitt sammen med en kar på 19-20 så skulle jeg funnet fyren og gitt han en springskalle så jævlig at ekkoet gav gjenlyd mellom veggene i en halvtime etterpå... First, u scream, then u cry, then... hospital Lenke til kommentar
Gjest jente 19 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hadde en kåt gris på 17 lagt seg etter min engel på 14 hadde fyren fått grisebank. Du virker veldig naiv. Hvis den lille engelen din er en normal 14 årig jente så er hun nok like kåt som gutter i samme alder bare det at hun antagelivis e mer moden og vil tenke på konsekvenser først. Det er en biologisk forskjell, jenter modnes litt fortere. Men jo mere du behandler henne som barn jo verre og mer uansvarlig vil hun bli. Det beste ville vel vært at hun var sammen med en over 25 som ikke er en kåt gris. Ja for du mener at alle gutter mellom 13 og 25 er kåte griser. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hadde en kåt gris på 17 lagt seg etter min engel på 14 hadde fyren fått grisebank. Du virker veldig naiv. Hvis den lille engelen din er en normal 14 årig jente så er hun nok like kåt som gutter i samme alder bare det at hun antagelivis e mer moden og vil tenke på konsekvenser først. Det er en biologisk forskjell, jenter modnes litt fortere. Men jo mere du behandler henne som barn jo verre og mer uansvarlig vil hun bli. Det beste ville vel vært at hun var sammen med en over 25 som ikke er en kåt gris. Ja for du mener at alle gutter mellom 13 og 25 er kåte griser. En far til en 14 år gammel jente veit aldri hele tiden hva dattera si driver med på fritida hvis hun sier at hun skal bort til noen venninder som bor like ved sia av, så kan det hende at hu har tenkt seg en helt annen vei...behandle henne etter alder, og ikke som et lite barn... Min pappa tror jeg er så uskyldig, og hele den pakka...er snart 18 år selv, og først nå har det "kanskje" gått opp for han at jeg drikker... Det er kjedelig å bli behandlet som en liten uskyldig unge...-.-" Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er femten , og typen min er 20 ! begge var ett år yngre når vi ble sammen ! jeg synes egentlig ikke det er så viktig med alder i et forhold.. er jo ikke det man skal sette fokus på ! de utenforstående gjør nok det, men det er mest sannsynlig fordi de ikke vet hvordan diisse to menneskene har det og ikke kjenner de.. Det er jo hvordan jenta og gutten har det, eller to av samme kjønn for den saks skyld:) , som er det viktige ! kjemi, kjærlighet.. Og modenhet spiller jo selvfølgelig inn når det er stor forskjell på alder =) men sånn som jeg , en ganske moden jente, går jo perfekt sammen med en på 20, som ikke er så veldig "gammel" for alderen.. altså, han hadde vært i ett forhold før, jeg ingen.. han har aldri drukket, jeg har drukket en gang, min siste også=) begge er to målbevisste og ansvarsfulle personer ! og til sex.. Han sa aldri noe! Var faktisk jeg som nesten presset han ! haha:D Han har vansker med å bli sammen med folk som har noe i hodet da eller? Ble for tøft for han med folk som var mye mer moden enn ham selv. Han er 20 og er sammen med ei på ungdomsskolen? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg er femten , og typen min er 20 ! begge var ett år yngre når vi ble sammen ! jeg synes egentlig ikke det er så viktig med alder i et forhold.. er jo ikke det man skal sette fokus på ! de utenforstående gjør nok det, men det er mest sannsynlig fordi de ikke vet hvordan diisse to menneskene har det og ikke kjenner de.. Det er jo hvordan jenta og gutten har det, eller to av samme kjønn for den saks skyld:) , som er det viktige ! kjemi, kjærlighet.. Og modenhet spiller jo selvfølgelig inn når det er stor forskjell på alder =) men sånn som jeg , en ganske moden jente, går jo perfekt sammen med en på 20, som ikke er så veldig "gammel" for alderen.. altså, han hadde vært i ett forhold før, jeg ingen.. han har aldri drukket, jeg har drukket en gang, min siste også=) begge er to målbevisste og ansvarsfulle personer ! og til sex.. Han sa aldri noe! Var faktisk jeg som nesten presset han ! haha:D Han har vansker med å bli sammen med folk som har noe i hodet da eller? Ble for tøft for han med folk som var mye mer moden enn ham selv. Han er 20 og er sammen med ei på ungdomsskolen? 20 åringer har ikke akkurat så mye i hodet. 20 åra er de nye tenåra, sånn som 40 er det nye 30. Folk i 20 åra tenkr på festing, playstation, fotball, drikking osv. Det er ikke som før da folk i 20 årene hadde ansvar or flere barn og måtte holde på flere jobber for å mate alle ungene. Folk forblir barn mye lengre i dag enn før i tida. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Allikevel kan det beskrives som direkte brutalt at en tyveåring er sammen med en femtenåring. WTF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå