kalvesta Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hei Jeg fikk nylig et problem med internett Explorer. Når jeg velger "Åpne i nytt vindu" blir det nye vinduet bare stående og søke og viser blankt innhold hele tiden. Veldig irriterende da noen sider jeg bruker mye automatisk åpner i nytt vindu. Noen som vet hva som har skjedd? har windowsxp sp1 pro og har lastet ned alle oppdateringer. Har også oppdatert mediaplyer9. Har forsøkt forskjellige instillinger under "Verktøy" ingenting hjelper. Har også resatt disse tilbake til normalt. Kjell Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Start -> Kjør -> "regsvr32.exe urlmon.dll" Det gjelder w2k og XP... Etter at den er kjørt skal det virke Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hei, Jeg forsøkte dette og fikk opp "regsvr32.exe urlmon.dll succeeded" Men desverre virker det fortsatt ikke. Skal jeg forsøke å innstallere Explorer på nytt? Det virker med andre browsere. Kjell Lenke til kommentar
bel Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har fått det samme problemet for tredje gang på to måneder, prøvd mange forskjellige løsninger men det ser ut til å bli reinstall denne gangen også. En midlertidig løsning er å trykke stopp når siden er blank, for så å refreshe den. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Se her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;281679 Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hei Tusen takk nå funker det igjenn Måtte kjøre regsvr32.exe på en av de andre filene. Har vel avinstallert mer enn jeg skulle. Hadde nettopp opprydding og avinstallerte masse spill og kjørte også tweakxp og fjernet unødvendige filer. Men nå er jeg glad og fornøyd. Kjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå