Detoxer Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det var premiere på den nye serien Fringe på TV Norge i kveld. Hva syns dere? Jeg selv syns det virker lovende og skal følge med videre;) Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg har sett de første 5 episodene eller noe slikt og det er litt x-files (som jeg likte) men samtidig blir det mye av det samme om og om igjen. Doktoren som de får ut fra galehuset for å hjelpe dem har alltid vært med på noen syke eksperimenter som tilsvarer det de finner av rare saker i felten som gjør at han kan finne en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg synes musikken var maks ripp-off av Lost, ikke helt positivt. Det passer egentlig ikke inn i serien. Ellers virker det lovende, dog litt oppbrukt konsept. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ganske god underholdning, men må nesten se noen faktiske episoder (og ikke en påkostet pilotepisode) før jeg gjør meg opp en mening. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Helt grei serie. Har sett det som har kommet ut så langt i USA. Problemet et par-tre episoder inn i serien er at det drar ut noe så til de grader og historien ikke pushes nok fremover. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Likte ikke den første episoden, men det tok set opp etterhvert. Problemet er at det ble for ensformig og lettvint. Med en gang noe skjer er det bare å spørre gamlingen. Han vet det meste. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har sett alle episodene frem til e10 nå, og må si jeg synes det er ganske spennende. Bra serie, men også veldig mye som kunne blitt gjort annerledes. Hver episode bygger på at en ny form for "problem" dukker opp og etter at de har funnet svaret på dette er de på en måte ferdig med det. Dermed blir det litt oppstykket siden episodene ikke bygger så veldig mye på hverandre. Jeg skjønner jo at alt henger sammen med "the pattern", men jeg synes det hadde vært mye bedre hvis de bandt episodene mer sammen, og at de ikke alltid fant svaret på problemene i samme episode som de kom frem. Det blir også litt lettvindt som thecrow sier, at de bare kan spørre Bishop og han vet svaret på alt. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg synes musikken var maks ripp-off av Lost, ikke helt positivt. Det passer egentlig ikke inn i serien. Ellers virker det lovende, dog litt oppbrukt konsept. Kan kanskje ha noe med at det er samme person som har laget lost og fringe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Det eksisterer allerede en tråd om emnet. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg