Gå til innhold

Fringe - Hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har sett de første 5 episodene eller noe slikt og det er litt x-files (som jeg likte) men samtidig blir det mye av det samme om og om igjen. Doktoren som de får ut fra galehuset for å hjelpe dem har alltid vært med på noen syke eksperimenter som tilsvarer det de finner av rare saker i felten som gjør at han kan finne en løsning på problemet.

Lenke til kommentar

Har sett alle episodene frem til e10 nå, og må si jeg synes det er ganske spennende. Bra serie, men også veldig mye som kunne blitt gjort annerledes. Hver episode bygger på at en ny form for "problem" dukker opp og etter at de har funnet svaret på dette er de på en måte ferdig med det. Dermed blir det litt oppstykket siden episodene ikke bygger så veldig mye på hverandre. Jeg skjønner jo at alt henger sammen med "the pattern", men jeg synes det hadde vært mye bedre hvis de bandt episodene mer sammen, og at de ikke alltid fant svaret på problemene i samme episode som de kom frem. Det blir også litt lettvindt som thecrow sier, at de bare kan spørre Bishop og han vet svaret på alt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...