hodesleng Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Har en Win XP maskin som skal meldes inn i domene. Får feilmelding: "Det er ikke nok plass til å fullføre denne operasjonen". Hva er feil? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 det er ikke nok plass? Ja.....nyformatert maskin med masse plass... Lenke til kommentar
_Neon_ Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk diskplass på servern Sett opp serveren din som standard DNS på Win XP maskinen. Det er hvertfall det første jeg ville ha prøvd. Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk diskplass på servern Sett opp serveren din som standard DNS på Win XP maskinen. Det er hvertfall det første jeg ville ha prøvd. Prøvde, men det hjalp ikke. Nok plass på server Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Kan du melde andre maskiner inn i nettverket? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Kan du melde andre maskiner inn i nettverket? Det går. Hvis jeg installerer win 2k på den samme maskinen så går det knirkefritt... Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk størrelsen på registerfila, er mulig det er det den mener med ikke nok plass. Det samme gjelder serveren. (Maks størrelse på registeret altså). Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hørtes veldig rart ut... aldri vært borti det symtomet. Du har full skrivetilgang i XP ? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Sjekk størrelsen på registerfila, er mulig det er det den mener med ikke nok plass. Det samme gjelder serveren. (Maks størrelse på registeret altså). Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 10. april 2003 Forfatter Del Skrevet 10. april 2003 Hørtes veldig rart ut... aldri vært borti det symtomet. Du har full skrivetilgang i XP ? Jepp Lenke til kommentar
boza Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Under samme fane som, så er det også en veiviser for Nettverks ID, kjørte den senest idag, da jeg formaterte og meldte maskina inn i domenet her, så gikk ikke den vanlige måten. Så da var jeg nødt til å kjøre nettverks ID biten. hvis ikke det fungere så kan du prøve å melde deg ut av domene ved å legge deg i en Arbeidsgruppe, og så reboote, så melde deg inn i domenet igjen. Men ting og tang spørs også på server oppsettet, så det kan være forskjell fra sted til sted... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå