Larsi93 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 har prøvd bittyrrant, utorrent og vuze og alle avslutter av seg selv etter alt fra 5 min til halv time noen som kan ha anelse om hva det er? er windows xp Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Sorry for å være en "pain in the ass" men på HW.no får du ikke hjelp med ting som med stor sannsynlighet brukes ulovlig. Er litt som å hjelpe selvmordsbomberen som ikke får detonatoren til å virke. Endret 2. januar 2009 av Hans Erling Lenke til kommentar
grapz Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hei Sorry for å være en "pain in the ass" men på HW.no får du ikke hjelp med ting som med stor sannsynlighet brukes ulovlig. Er litt som å hjelpe selvmordsbomberen som ikke får detonatoren til å virke. Så framt som han ikke sier at det blir brukt til noe som går imot Norsk lov ser jeg ikke hvorfor han ikke skulle få hjelp. Bittorrent brukes oftest til ting som ikke er lovlig, men brukes også en del til lovlige ting. Jeg foreksempel deler 15-20 forskjellige linux distroen via bittorrent. Det er ikke ulovlig. Skulle jeg ikke ha fått hjelp da hvis jeg hadde problemer med min torrent klient? Shrug, just my two cents... Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser ikke hvordan din post var mere til hjelp enn min. De forskjellige bit torrent programmene har gjerne egne forum for support og det er bare å gjøre et google søk for å finne det. Om du har en HP, Asus eller annen type merke pc så får du ikke hjelp fra supporten der ettersom disse programmene 99% av tiden blir brukt til ulovlige ting. Akkurat på samme måte er HW.no er en seriøs side og (burde) ikke hjelpe med ting som er 99% sikkert ulovlig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Slutt opp med denne krangelen. Gamer.no bruker torrents for å spre demoer så gidd å ta opp ulovligheter med torrents. Sjekk ut Red Alert 3 for eksempel. Men til saken. Dette kan være spyware eller en helt vanlig kræsj. Er maskinen oppdatert med nyeste windows-oppdateringer og har fungerende antivirus/spyware? Lenke til kommentar
Larsi93 Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2009 funker plutselig her nå fant noen trojanere, sikkert det eneste problemet funker plutselig her nå fant noen trojanere, sikkert det som var problemet Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 fint du fikk det til å funke da... men du har bomma virklig på plasering av tråden din. bruk windows forumet til problemer relatert til windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå