gorber Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Bygdøy hadde vært fint, men tror vi tar det etter den første "finansakrobatoverskriften" min i Dagbladet. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Narvik ja, skal vi se... blir vel ukependling da Lenke til kommentar
gorber Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Nja, bor du i nærheten av Evenes kan du fly ned med morraflyet og fly opp med sisteflyet. Jævlig synd Norwegian ikke har bonuspoeng. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Narvik ja, skal vi se... blir vel ukependling da Svaldbard er vel sikkert et barnevenlig sted eller??? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke noe galt med å oppdra barn på Svalbard. Jeg har i hvert fall fått inntrykket av at barn har det helt topp på Svalbard. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Ikke noe galt med å oppdra barn på Svalbard. Jeg har i hvert fall fått inntrykket av at barn har det helt topp på Svalbard. *ironi* Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis du drasser med deg en tolvåring fra Oslo til Svalbard, så er det lite sannsynlig at han vil trives veldig mye med å bo der. Hvis du derimot oppdrar barna dine der fra et tidligere tidspunkt, da trives de som regel veldig godt. Hvorfor finner du dette vanskelig å tro? Kanskje du tror Svalbard er et isøde hvor folk bor i snøhuler og spiser kun fisk og isbjørn... Lenke til kommentar
gorber Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Har dere sett tv-serien om Stein P. Aasheim som tar familien med opp til Svalbard for å overvintre. Eldstedatteren Eline er ve rundt omkring 13 det året, og jeg synes ikke det virker som om at hun tar skade av å tilbringe litt tid i naturen. Her er en lenke som alle lisensbetalere kan trykke på Endret 25. februar 2009 av gorber Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hvis du drasser med deg en tolvåring fra Oslo til Svalbard, så er det lite sannsynlig at han vil trives veldig mye med å bo der. Hvis du derimot oppdrar barna dine der fra et tidligere tidspunkt, da trives de som regel veldig godt. Hvorfor finner du dette vanskelig å tro? Kanskje du tror Svalbard er et isøde hvor folk bor i snøhuler og spiser kun fisk og isbjørn... Det er sikkert fint oppe der, men gjorde meningen ironisk i forhold til trådstarters bo ønsker... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Ville ha tenkt litt på kalbakken /rødtvedt-området. Om du jobber på vestli så er det kort vei til jobben. Der er ein god del fine områder oppenfor dei store blokkene. Der har ein virkeleg fine grøntområder med marka som nærmaste nabo. Prismessig er det heller ikkje så ille, 2roms på Torshov kan nok byttes rett inn i eit rekkehus der. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Ja, har fått anbefalt Rødtvedt før, tror jeg må ta en tur opp dit og se meg rundt. Etter å bare ha reist gjennom med T-bane noen ganger har jeg inntrykk av det er litt trist der oppe, men kanskje jeg tar feil... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Det ein ser frå t-bana er nitriste "kommunist"-blokker. Ikkje fristande i det heile tatt. Om du ser på semsam-kartet http://kart.sesam.no/ og søker opp rødtvet så er det dei gule oområde opp mot Sandås og Lilletjern som er dei bedre områda. Tilsvarande nedanfor Trondheimsveien. Ein må litt vekk frå hovudveiene før ein finner dei penare områdene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå