Gå til innhold

Min oppfatning av Xbox Live, spesielt etter siste 3-5 månedene

Anbefalte innlegg

Gå til MicrosoftpointsXbox.com, kjøp 12+1 mnd XBL Gold. Prisen er 42.95 dollar som pr idag er 299 kroner. Dermed blir det 276,- for 12 mnd. Noen kroner mer enn de 265,- jeg forespeilet tidligere i tråden, grunnet økt dollarkurs/synkende krone (stryk den som ikke passer).

Uansett, 23,- / mnd for Xbox Live Gold synes jeg tjenesten er verd. :)

OnTopic: Min oppfatning av Xbox Live, spesielt etter siste 3-5 månedene: GREAT SUCCESS!! :D

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt of, men er det noen som vet om det er mulig å avslutte Gold abonenentet? Har kjøpt det med VISA og vil ikke bli trekt automatisk i år. Da jeg har planer om å kjøpe det til nesten halv pris. Som nevnt ovenfor.

Send gjerne PM, så slipper vi å diskutere det i denne tråden.

mX

Lenke til kommentar
Helt of, men er det noen som vet om det er mulig å avslutte Gold abonenentet? Har kjøpt det med VISA og vil ikke bli trekt automatisk i år. Da jeg har planer om å kjøpe det til nesten halv pris. Som nevnt ovenfor.

Send gjerne PM, så slipper vi å diskutere det i denne tråden.

mX

Du må ringe til MS support å få dem til å cancle det...

Lenke til kommentar
Det er visst ekstremt vrient å si opp/fjerne visa på gold membership.

Tull og tøys, se denne tråden: Oppsigelse av Xbox Live Gull

For de late:

Det har vært endel klaging her på forumet om at Xbox Live Gold er vanskelig å si opp så jeg gjorde et forsøk selv idag. Ringte 800 14 174 og måtte som overalt ellers trykke igjennom en rekke spørsmål, tast "1" for.. osv. Fikk snakke med en hyggelig dame uten noen videre ventetid, utenom menyen, som spurte hva hun kunne hjelpe meg med. Sa jeg ønsket å si opp XBL Gold og hun spurte noen spørsmål for å bekrefte at jeg er den jeg sier jeg er. Jeg måtte oppgi epostaddresse, navn, telefonnummer og de fire siste sifrene i VISA-kortet jeg brukte for å betale for abbonementet. Etterpå spurte hun hvorfor jeg ønsket å si opp kontoen og takket for at jeg ringte. Totalt tok hele seansen ca 4 minutter inkludert tiden jeg brukte på finne fram kortet mitt.

Jeg er helt enig i at det burde vært så enkelt som å trykke på en knapp eller tre på Xboxen eller på xbox.no men likevel, å si opp via tlf var så enkelt som det kan være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...