SAS1984 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Dette må være et av de tåpeligste/mest misvisende topicsene jeg har lest på lenge. Greit nok at du personlig ikke er fornøyd med massen av brukere, online for X360en. Hoved innlegget ditt var veldig rotete og usammenhengende : "Du spilte Gears of war 2 Privat Match og stakk, mens du egentlig spilte Forza 2, selv om du egentlig fullførte Gears of War 2 kampen, samtidig som du informerte de andre om at du heller ville spille PS3#.. Okey... Det kan vel ikke være det faktum, at du engetlig er en dårlig taper, og gir inntrykk for dette i løpet av kampen, samtidig som du sier at du heller vil spille PS3, noe av denne duren:" Fy faen... Gears 2 suger så j*vlig... PS3 er sååååå mye bedre.. Dette gidder jeg ikke mer. .Stikker heller å spiller på PS3en"???? (Noe som hadde irritert de fleste) Ellers kan jeg ikke fatte å begripe hvorfor folk skulle "Angripe" deg, slik du fremstiller det.. Og som i tillegg er dine "venner"... Og om det i dette tilfelle skulle være, at du er et helt uskyldig offer, for en gjeng med tullinger som ikke har bedre å gjøre, så burde du vel heller bare forstå at de er en GJENG med idioter, og heller unngå å spille med sånne folk, fremfor å ta det innover deg. Om jeg kommer over idioter på Xbox live, PSN eller PC-online, så er det vel bare til å mute idiotene, og evt. Være lite diplomatisk, og be dem dra til H*lvete før du stikker. Slik du fremstiller det, så tror jeg ikke det er Xbox Live det er noe gale med, men snarere DEG. Endret 8. januar 2009 av SAS1984 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skjønner ikke det som er det "store" med å leve i livet For meg så ødelegger det hele opplevelsen fordi nettopp, juksing, repretivt og mye annet Og eksempel på at folk som lever har folk som er ikke helt gode i hode sitt. Meg og noen andre spilte det litt oppskrytte Fotball på en kompis hus Etterhvert tenkte jeg" vil spille innebandy" og da sa jeg det vil jeg spille Så begynte det, dem sa jeg var kjempedumming og teit og sende sånn brev med dust bare fordi jeg skulle spille innebandy isteden for fotball, og dem skulle slette meg fra msn. Synes dette er helt tragisk at folk jeg har spilt med over 1 år kan virkelig gjør dette Nå etter det som skjedde har det oppfattet meg at Fotball er noe piss av og til, er bare der for å ødelegge spillopplevelsen totalt.. Fotball er jo litt bra, men for mye fokus på å spille med andre kan ødelegge for meg ihvertfall Vurderer ihvertfall med å slutte med fotball når jeg har vokst ut av skoa, og tviler noen gang jeg kommer tilbake Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) My thoughts exactly Endret 8. januar 2009 av E-wok Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Som her mangen sier, at det er jeg som er noe gale med, suit yourself Kan det ikke være når man sier på en rolig måte jeg skal spille på PS3en så bli bannlyst etterpå er jo tragisk da... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 er tragiskt ja, men er fortsatt ikke xbox live sin skyld. er brukerne Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Spilte LBP her en kveld og skulle kose meg online men kom sammen med noen tullinger som gapte, skrek og hadde null interesse av å spille så det ut som, hadde dette vært på XBL så kunne jeg iallefall mute soppskallene men dette er ikke mulig om man ikke har headsett til PSN men sier ikke att PSN er dårligere enn XBL av den grunn. Er helt andre grunner til att jeg foretrekker å betale 500 i året for xbl enn å spille gratis på PSN. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Koster 500 for årslisens jo Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 295 får årslisens:O grisebillig da:) 295 får årslisens:O grisebillig da:) Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 295 får årslisens:O grisebillig da:) 295 får årslisens:O grisebillig da:) Er det 265stk som får årslisens grisebillig?! Hvor da?! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 295 får årslisens:O grisebillig da:) Det gikk et lys opp for ham. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 295 får årslisens:O grisebillig da:) 295 får årslisens:O grisebillig da:) Er det 265stk som får årslisens grisebillig?! Hvor da?! Rett over 300 mente jeg på jaspersiden med dagens kronekurs. 1 euro er 9.42 kr Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 300 folksom får live abonnement billig nå! Hvorfor er ikke jeg en av de heldige... Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du får det du og.. WWW.JASPER1675.COM! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Idiot? Du vet jeg mener kroner!!! Makan til oppførsel! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Mye random innlegg ftw! Jeg skjønner ikke det som er det "store" med å leve i livetFor meg så ødelegger det hele opplevelsen fordi nettopp, juksing, repretivt og mye annet Og eksempel på at folk som lever har folk som er ikke helt gode i hode sitt. Meg og noen andre spilte det litt oppskrytte Fotball på en kompis hus Etterhvert tenkte jeg" vil spille innebandy" og da sa jeg det vil jeg spille Så begynte det, dem sa jeg var kjempedumming og teit og sende sånn brev med dust bare fordi jeg skulle spille innebandy isteden for fotball, og dem skulle slette meg fra msn. Synes dette er helt tragisk at folk jeg har spilt med over 1 år kan virkelig gjør dette sad.gif Nå etter det som skjedde har det oppfattet meg at Fotball er noe piss av og til, er bare der for å ødelegge spillopplevelsen totalt.. Fotball er jo litt bra, men for mye fokus på å spille med andre kan ødelegge for meg ihvertfall Vurderer ihvertfall med å slutte med fotball når jeg har vokst ut av skoa, og tviler noen gang jeg kommer tilbake haha! Endret 9. januar 2009 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå