Gå til innhold

Min oppfatning av Xbox Live, spesielt etter siste 3-5 månedene


Anbefalte innlegg

Dette må være et av de tåpeligste/mest misvisende topicsene jeg har lest på lenge. Greit nok at du personlig ikke er fornøyd med massen av brukere, online for X360en.

 

Hoved innlegget ditt var veldig rotete og usammenhengende :

 

"Du spilte Gears of war 2 Privat Match og stakk, mens du egentlig spilte Forza 2, selv om du egentlig fullførte Gears of War 2 kampen, samtidig som du informerte de andre om at du heller ville spille PS3#..

 

Okey...

 

Det kan vel ikke være det faktum, at du engetlig er en dårlig taper, og gir inntrykk for dette i løpet av kampen, samtidig som du sier at du heller vil spille PS3, noe av denne duren:" Fy faen... Gears 2 suger så j*vlig... PS3 er sååååå mye bedre.. Dette gidder jeg ikke mer. .Stikker heller å spiller på PS3en"???? (Noe som hadde irritert de fleste)

 

Ellers kan jeg ikke fatte å begripe hvorfor folk skulle "Angripe" deg, slik du fremstiller det.. Og som i tillegg er dine "venner"... Og om det i dette tilfelle skulle være, at du er et helt uskyldig offer, for en gjeng med tullinger som ikke har bedre å gjøre, så burde du vel heller bare forstå at de er en GJENG med idioter, og heller unngå å spille med sånne folk, fremfor å ta det innover deg.

 

Om jeg kommer over idioter på Xbox live, PSN eller PC-online, så er det vel bare til å mute idiotene, og evt. Være lite diplomatisk, og be dem dra til H*lvete før du stikker.

 

Slik du fremstiller det, så tror jeg ikke det er Xbox Live det er noe gale med, men snarere DEG.

Endret av SAS1984
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke det som er det "store" med å leve i livet

For meg så ødelegger det hele opplevelsen fordi nettopp, juksing, repretivt og mye annet

Og eksempel på at folk som lever har folk som er ikke helt gode i hode sitt.

 

Meg og noen andre spilte det litt oppskrytte Fotball på en kompis hus

Etterhvert tenkte jeg" vil spille innebandy" og da sa jeg det vil jeg spille

Så begynte det, dem sa jeg var kjempedumming og teit og sende sånn brev med dust bare fordi jeg skulle spille innebandy isteden for fotball, og dem skulle slette meg fra msn. Synes dette er helt tragisk at folk jeg har spilt med over 1 år kan virkelig gjør dette :(

 

Nå etter det som skjedde har det oppfattet meg at Fotball er noe piss av og til, er bare der for å ødelegge spillopplevelsen totalt..

Fotball er jo litt bra, men for mye fokus på å spille med andre kan ødelegge for meg ihvertfall

Vurderer ihvertfall med å slutte med fotball når jeg har vokst ut av skoa, og tviler noen gang jeg kommer tilbake

Lenke til kommentar

Spilte LBP her en kveld og skulle kose meg online men kom sammen med noen tullinger som gapte, skrek og hadde null interesse av å spille så det ut som, hadde dette vært på XBL så kunne jeg iallefall mute soppskallene men dette er ikke mulig om man ikke har headsett til PSN men sier ikke att PSN er dårligere enn XBL av den grunn. Er helt andre grunner til att jeg foretrekker å betale 500 i året for xbl enn å spille gratis på PSN.

Lenke til kommentar

Mye random innlegg ftw!

 

Jeg skjønner ikke det som er det "store" med å leve i livet

For meg så ødelegger det hele opplevelsen fordi nettopp, juksing, repretivt og mye annet

Og eksempel på at folk som lever har folk som er ikke helt gode i hode sitt.

 

Meg og noen andre spilte det litt oppskrytte Fotball på en kompis hus

Etterhvert tenkte jeg" vil spille innebandy" og da sa jeg det vil jeg spille

Så begynte det, dem sa jeg var kjempedumming og teit og sende sånn brev med dust bare fordi jeg skulle spille innebandy isteden for fotball, og dem skulle slette meg fra msn. Synes dette er helt tragisk at folk jeg har spilt med over 1 år kan virkelig gjør dette sad.gif

 

Nå etter det som skjedde har det oppfattet meg at Fotball er noe piss av og til, er bare der for å ødelegge spillopplevelsen totalt..

Fotball er jo litt bra, men for mye fokus på å spille med andre kan ødelegge for meg ihvertfall

Vurderer ihvertfall med å slutte med fotball når jeg har vokst ut av skoa, og tviler noen gang jeg kommer tilbake

 

haha! :thumbs:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...