Gå til innhold

Min oppfatning av Xbox Live, spesielt etter siste 3-5 månedene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det du mener er at det er digg og slippe alt bråket på XBL ved å spille litt online på PS3? Hva er forskjellen her? Liker du ikke folka på Live, så er det jo derfor - du spiller med feil folk.

 

Kansje det er noen flere voksne på PSN da, i motsetning til Live :)

Det jeg mener med å bare å spille PS3 etter noe sånt skjer er herlig fordi da slipper jeg å høre noe sånt, og det er ikke bare online jeg spiller på pS3en heller, har nok av singelplayerspill der ;)

 

Enigma123: Mitt Live tror jeg går ut i november 09, tviler sterkt jeg kommer tilbake, etter alt dritet jeg har hørt.. Da blir det singelplayerspill only som jeg liker best, betaler ikke for Live viss jeg ikke skal spille Live, må da være grenser. Enten pålogget med Silver eller ikke ha nettkabelen i 360 ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Etter å ha lest denne tittelen på tråden tenker jeg bare at du er en dritunge som blir eid og at du ikke tåler å høre på folk som disser deg. Drittunge, sett på mute eller ta av headsett.

 

Ja jeg gadd ikke å lese inlegget ditt

 

Er det noe Toman er, så er det ihvertfall ikke en drittunge som blir eid. Han er en av de hyggligste og beste jeg har spilt med på live, til tross for at det bare har blitt en eller to ganger.

Lenke til kommentar
Så det du mener er at det er digg og slippe alt bråket på XBL ved å spille litt online på PS3? Hva er forskjellen her? Liker du ikke folka på Live, så er det jo derfor - du spiller med feil folk.

 

Kansje det er noen flere voksne på PSN da, i motsetning til Live :)

Det jeg mener med å bare å spille PS3 etter noe sånt skjer er herlig fordi da slipper jeg å høre noe sånt, og det er ikke bare online jeg spiller på pS3en heller, har nok av singelplayerspill der ;)

 

Enigma123: Mitt Live tror jeg går ut i november 09, tviler sterkt jeg kommer tilbake, etter alt dritet jeg har hørt.. Da blir det singelplayerspill only som jeg liker best, betaler ikke for Live viss jeg ikke skal spille Live, må da være grenser. Enten pålogget med Silver eller ikke ha nettkabelen i 360 ;)

 

 

Grunnen til det er mer unge på xbox er kanskje fordi ps3 er for dyr for de unge?

Lenke til kommentar

Det du sier henger ikke på greip i det hele tatt. Det er jo umulig å følge argumentasjonen din? Du stakk fra en GoW2 private match, og de ble sure på deg, men egentlig spilte du ferdig matchen som du ikke brydde deg om du tapte og spilte Forza 2 alene, og det var da de ble sure?

 

Synd du ikke klarer å få like mye morro ut av Live som oss andre. Håper PSN funker bedre for deg ;)

Endret av eXilAz
Lenke til kommentar

Vil ikke si at min oppfatning er bare en bagatell ;)

Man må jo få lov til å bytte maskin når man vil, isteden for å begynne å hakke med engang, bare jeg nevner noe om den "andre" maskinen, så blir det bananas...

Dette har foregått så lenge som det står i selve emnetitelen, tviler noen her inne føler seg truffet ;)

 

Astonjas: Takk, den trengte jeg virkelig!! Godt det er noen som innser at jeg er snill mann, og ikke en stor tosk siden jeg er altmuligamer, sikkert derfor dem klikker fordi nettopp jeg velger en annen maskin framfor 360en :p

 

eXilAz: Helt feil du og, det jeg sier først spilte vi private Gears 2, og så stakk vi gjengen til Forza 2, og da sa jeg: Må ha meg en pause fra 360 og stikker å spiller på PS3en, da begynte helvette!!

 

Har tatt rotta på dem, vekk fra min friendslist og aldri se dem mer igjen i den virkelige verden ;)

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Merker jeg blir lit frustrert nå:p

 

1: Det er ikke xbox live sin feil at du hadde valgt dårlige venner og de ble sure. de er brukernes feil.

 

2: Det kan skje det samme på ps3 med riktige venner der å;)

 

Jeg liker ikke ps3 online da man IKKE kan skru av de forbarskade stemmene til de i bakgrunnen utne å koble til en bluetooth handsfree og lege den vedsiden av tven. det er eneste måte.

 

 

Det du sier kan sammenlignes med:

 

Jeg liker ikke bmw bilene i det hele tatt fordi da jeg vurderte å kjøpe en volvo så klikket vennnene mine på meg pga jeg valgte å gå fra bmw. Derfor synes jeg bmw er noe drit siden mine venner klikket. Ingen må ha bmw;)

 

 

Get it?

 

du har feil venner rett og slett

Lenke til kommentar

Vet ikke om dette har blitt sagt før, men har du passet på å spille i riktig gamerzone? Har opplevd at recreation eller family passer bra dersom man ikke vil spille med folk som skriker i mikrofonen sin, da alle disse selvfølgelig spiller i "Pro" og "underground" zone. Er selvfølgelig ikke skjermet fra disse typene da heller, men da forsøker i allefall live å plassere deg i et spill som inneholder få personer som er i disse zonene.

 

Ellers syntest jeg at jeg har hatt få problemer med slikt på live, i allefall ikke mer enn i spillene jeg spilte til PC før, dog der skjedde det i textchat istedenfor via voice... Uansett har jeg enkelt og greit mutet mic'en og slengt den bort i et støvete hjørne når støynivået er høyere enn jeg ønsker :ermm:

 

Dersom PSN sine spillere er av høyere alder nå, er det vel egentlig stort sett et tidsspørsmål før dette endrer seg, så du får nyte det mens du kan ;) Jeg har iallefall erfart selv at man ikke kan være hårsår når man spiller online, spesielt med tanke på at spillerne der sier ting de ikke ville sagt hadde man faktisk sittet i samme rom for å si det slik

Lenke til kommentar

Denne tråden er bare bullshit. Ikke relevant for xbl i det hele tatt...

 

"Game Experience May Change During Online Play" var det en veeeeeldig vis mann som sa en gang... Og vet du, trådstarter, hvorfor? Fordi variabelen mennesker, som er de du interagerer med online, er utenfor spill/xbl/psn-utvikleres domain!

 

Du finner drittsekker overalt, men tydeligvis har du klart å finne flere på xbl enn psn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...