Gå til innhold

Min oppfatning av Xbox Live, spesielt etter siste 3-5 månedene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

jeg er bitte litt ening med Toman, det er kjipt at folk skal være tullinger og ødelegge for andre, til en viss grad blir live ødelagt av dette, men man har et valg, man kan ignorere, man kan slette, man kan mute.

det som derimot er enda værre med Live er mangelen på dedicated servers..

Lenke til kommentar

Må bare gjenta det andre her allerede har sagt. Det blir for dumt å skylde på tjenesten når det er brukerene som er de skyldige. Heldigvis har Live en mulighet ikke PSN har, nemlig valget om å unngå spilleren(e) i fremtiden, slik at man ikke havner i samme session som disse amøbene.

Lenke til kommentar

min oppfatning av xbox live er bra:D Stabilt og man kan skru av voice chat så man slipper å høre folk snakker unde ronlinespill. noe man ikke kan gjøre på ps3. der m¨å man kjøpe bluetooth headsett og sette den på hver gang og la lyden av de som snakker komme gjennom den. tåpelig.

 

 

Xbox live er bra.

 

 

Der er min oppfatning:)

Lenke til kommentar

Er det LIVE sin feil at "vennene" dine var slemme med deg?

 

Er det foreldrene dine sin feil dersom du møter idioter i den virkelige verden?

 

Er det TVen sin feil dersom du blir irritert over meningene til en eller annen idiot i et debattprogram?

 

Er det bilen sin feil dersom en medtrafikant viser fingeren til deg?

 

 

Hvis du ikke vil møte idioter, hold deg unna mennesker.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Må bare gjenta det andre her allerede har sagt. Det blir for dumt å skylde på tjenesten når det er brukerene som er de skyldige. Heldigvis har Live en mulighet ikke PSN har, nemlig valget om å unngå spilleren(e) i fremtiden, slik at man ikke havner i samme session som disse amøbene.

I gears 2 kom jeg i et game med en person jeg hadde tatt bad review på.

Lenke til kommentar
jeg synes det er kjedelig at de fleste spill nå velger å ha multiplayer online istede for splitt screen co-op og lignende :( så sånn oppfatter jeg live, det er gøy når du er alene men kjedelig når du har noen på besøk.

 

 

har vel mer å gjøre med at de vil ha bedre grafikk og ytelse i spillene sine enn at de velger online framfor split-screen

 

men når det er sagt så er det allikevel mange spill som helt fint kunne hatt split-screen

Lenke til kommentar
Vist du slutter å game live fordi folk sletter deg fra vennelista... tja, vet ikke hva det sier om deg.

 

Du bommer totalt her, tror heller ikke du hadde likt å bli hatet bare fordi du velger PS3 framfor 360en, skulle tro alle på 360 forguder bare den maskinen, og dermed blir hata viss man skal spille på PS3en sin, det er ihvertfall det som skjedde med meg ;)

Lenke til kommentar
Teite venner du har. Men når du er selverklært sony-fanboy og vil helst dele det med alt og alle så kan jeg forstå reaksjonen..

 

Kompis av deg du spiller med eller trådstarter?

 

I hvertfall et glimrende godt eksempel på teite komentarer. Er han selværklært sony-fanboy når man sitter å spiller på Live og blir dritt lei alle snørrungende der og heller vil ta en runde med sin PS3??

Lenke til kommentar
Ser ut som du unnværer å svare på spørsmålet mitt, når var det du sa att du heller ville PS3 var det inne i en match du var i ferd med å tape eller var det i lobbyen.

Spilte Forza Motorsport 2 singelplayer :), så fikk jeg slengt i tryne det lengre oppe i tråden, sa slik" nå må jeg spille PS3 fordi er litt lei Forza 2" og da begynte det ;)

Ajens: har ikke peiling hvem zennox er jeg :p

 

Synes det er ganske deilig og bare skru på PS3en etter mangen sånne dager med skitsnakk til meg, da spiller jeg heller multiplayer med andre i LBP :D, da slapper jeg skikkelig av!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
I første posten din skrev du att du spilt Gears Of War 2 Private match og nå sier du att du spilte forza 2... Er noen som skurrer her men nok om det.

Det starta med Gears 2, men det ble trøbbel i Forza 2, men spilte private match i Gears 2, der driter jeg i om jeg taper, det er veldig normalt siden jeg ikke bare spiller 1 spill ;)

 

men fortsatt står jeg på mitt, det er herligt å løsrive meg fra 360en når sånne ting skjer og bare fyre opp PS3en med dem store titlene der og

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...