Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei nei folkens dere tar så feil, det kommer ikke noe 5870x2, det kommer aldri til å komme ....

ATI har gått bort fra X2 navnet og serien blir kalt 5900.

Regner med at 5970 blir det samme som 5870X2 og 5950 det samme som 5850X2

Vi liker å kalle ATI ATI ikke AMD så hva ellers :p

kan også hende AMD bare kødder med navnet, sån at vis de lekker ytelse tall så sier det lite om 5870 X2en hehe osv, vi må bare vente til den er lansert

Lenke til kommentar

Hmm .... I følge windwos 7 så får 2 5870 kort i crossfire bare 6.0 av 7.9 mulige på både "Desktop performance for windows aero" og "3D bussiness and gaming graphics performance" etter at jeg la inn de nye driverne. Med RC6 så lå begge på 7.8

Lenke til kommentar

Til neste uke skal jeg teste Asus p6t7 Supercomputer med noen Asus 5870 kort. Passet bra at det er kommet ut offisiell 9.10 driver nå :)

Etter det jeg har fått med meg, så er det bedre ytelse i 3dmark vantage med crossfire x :)

Med p6t7 skal jeg også teste å ha et nvidiakort til physx. Tror det kan bli ganske kult med 5870 cfx + physx i f.eks batmanspillet :D

Lenke til kommentar

Jeg har bestemt meg for 2 x 5870 kort som skal bestilles nå.

Jeg ser det er veldig mange "produsenter", kortene er jo egentlig de samme men bare forskjellige klistremerker på, så en skulle jo tro det er samma hvilke man kjøper, men er det noen som har bedre tilbehør enn andre? F.eks. DVI->VGA dongler, kabler, slike ting. Finnes det noen oversikt over slikt?

Lenke til kommentar
Catalyst 8.10? Beta Driver for 5800 serien og 4000 serien ;)

http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages...hicsdriver.aspx

og ja Sapphire sine 5800 kort har najs Game pakke

Battlestations: Pacific = 359 kr

Colin McRae Dirt 2 (PC) = 349 kr

Frakt: 39kr

Totalt 747kr

fra gamezone.no for de to spillene du FÅR gratis med Sapphire hehe

Hvordan kan de bundle Dirt 2 når det ikke kommer til PC før i desember?

På slikt pleier det å være med en kupong som gjelder for Dirt2. Kan stå cdkey eller nedlastinglink på den kupongen som følger med

det følger med cdkey for steam (steampowered.com) som kan aktiveres når du får skjermkortet så får du melding når du kan lasta ned spillet, er omtrent som ATI og Valve gjorde med The Black box (HL2EP2/Portal/TF2) i forhold har The Orange Box (HL2/HL2EP1/HL2EP2/Portal/TF2)

det er fulle Dirt 2 du får med da ;)

black box var spesiel fordi valve hadde ikke planlagt å legge til alle gamle hl2 spilla trur jeg

Endret av wiak
Lenke til kommentar
Bah, nå kommer jeg kjøpe meg ati kort når 5970 kommer..

det vet vi ikke, tipper de kommer senere, etter hemlock, fordi amd må ha alle chippene for hemlock

Dirt 2 DirectX 11 TechDemo Trailer HD

Dirt 2 DirectX 11 Gameplay Trailer HD

:p

Dirt 2 følger med mange 5800 skjermkort og 5700 skjermkort da, du må gjøre litt research

HD 5970 blir vel overkill vis ikke du har en eller tre 30" 2560x1600 skjermer da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...