BajBaj Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Bare et lite kjapt spørsmål, som sikkert er spurt før... har det noe å si om det er powercolor, sapphire, msi eller asus man velger? Ser jo ut om digitalimpuls får besøk av meg imorgen, og jeg tenkte meg et sapphire kort (ikke det at jeg vet hvorfor), men ser at de bare har club3d og powercolor igjen. Men korta yter jo det samme, bare forskjellig klistremerke? Eller? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 Utifra det jeg vet så er Asus og Msi gode valg, greit du kan flashe biosen på de andre kortene..men det har ikke alltid hjulpet så mye egentlig. Hvis du ikke skal klokke, så kjøp det billigste du finner;) Lenke til kommentar
wiak Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 jeg gikk for sapphire hvorfor? bedr spill pakke og billigst Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Smart valg Eneste gangene jeg sier Asus eller Msi er hvis man vil være sikker på at man får klokket sikkelig uten trøbbel. Mange kort funker fint når du flasher de til Asus eller Msi, men mange som har opplevd at de ikke merker noe. Og dette er min personlig mening så ikke noe halshugging nå...takk=) ( det med Asus\Msi ) Endret 19. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 og hvordan i huleste låser man opp bios? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) og hvordan i huleste låser man opp bios? HD 58xx Oc og ytelses tråden https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=14415009 latsabb Endret 19. oktober 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2009 :!: kongebra Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå er det jo en ganske grei indikasjon på "fanboyisme" å lage ting som sverter "motstanderen", så man skal jo være litt forsiktig. Selv går jeg der ytelsen kombinert med dingsefaktoren er størst. At jeg nå har ATI GPU og AMD CPU er tilfeldigheter. ATI fordi de har oppgradert AGP-kortene sine, og AMD fordi de hadde dual-hovedkort med tokjerneprosessor en gang for lenge siden (940). Akkurat nå ville jeg bygget med i7 og 5870x2. Og sannsynligvis ikke vurdert Nvidia pga dx11 og eyefinity. Spesielt eyefinity er en egenskap som det skal ett virkelig stort ytelsesforsprang til for at jeg skal vurdere noe annet nå. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Mulig at jeg sklir litt utfor topic nå, men føler dette er litt relatert 3x 19" eller 2x 22/23"? Nå spiller jeg ikke så utrolig mye lengre, det er kanskje litt gale å si at det går mest i cs 1.6 når jeg har et HD5850. Men det kan jo være at jeg får teften for noe snart, Crysis 2 og MW2 kommer jo. Når jeg ser på bruken min, vil 2x22/23" være best og da heller kun ha spil på en skjerm. Men med tanke på spill, så vil jo 3x19" være bedre og kjekkere! Da igjen litt kjedeligere med tanke på kontor bruk.. Hva sier dere? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Hey, vi lever snart i 2010 så vil ikke 19" være litt smått da? Jeg har hvertfall gått for 2x 24" enn 3x 19" Nå bruker jeg en 32" og en 19", og skulle gjerne ha byttet ut 19"eren med en på 24 eller 26". Når du først har prøvd en stor skjerm, is it no turning back. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg er helt enig i at 19" er litt smått.. Men jeg tenker Har en 20" nå. Kanskje jeg skulle sett på to skjermen jeg kunne satt på høykant på sidene Kan jo vurdere to til på hver side. Har en liten 17" som side skjerm nå, den er fult brukbar den! ;D Jeg er bare så utrolig gjerrig, men vil ha alt, samtidlig som det trolig bare blir må-ha-faktor. Bruken for det har jeg jo ikke :| Huff, jeg og mine ønsker! Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Fikk Operation Flashpoint 2 i går. Fraps funker ikke med dette spillet, men jeg tror FPS er rimelig høy. Har alt på fullt og det går så det griner. Mitt 5870 spiser dette spillet til frokost. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) godt å "høre" ^_^ Endret 20. oktober 2009 av alexbalibander Lenke til kommentar
wiak Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Nå lukter det Radeon HD 5870 1GB av PCen min bleeh passa også gitt* Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Jeg må sende inn HK'et mitt nå, så mitt HD5850 blir stående en stund.. Endret 20. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
wiak Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg må sende inn HK'et mitt nå, så mitt HD5850 blir stående en stund.. hehe måtte ta vekk 2 stk sata for å få plass til skjermkortet fordi de late hovedkort designerne plaserte sata portene akuratt der PCIe x16 sloten er takk gud for vinklet sata kabler Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2009 Husk at du får satakabler som vinkler andre veien også da, dersom du plutselig skulle trenge to porter til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå