Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Bare et lite kjapt spørsmål, som sikkert er spurt før... har det noe å si om det er powercolor, sapphire, msi eller asus man velger? Ser jo ut om digitalimpuls får besøk av meg imorgen, og jeg tenkte meg et sapphire kort (ikke det at jeg vet hvorfor), men ser at de bare har club3d og powercolor igjen. Men korta yter jo det samme, bare forskjellig klistremerke? Eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Smart valg :thumbup:

Eneste gangene jeg sier Asus eller Msi er hvis man vil være sikker på at man får klokket sikkelig uten trøbbel.

Mange kort funker fint når du flasher de til Asus eller Msi, men mange som har opplevd at de ikke merker noe.

Og dette er min personlig mening så ikke noe halshugging nå...takk=)

( det med Asus\Msi )

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Nå er det jo en ganske grei indikasjon på "fanboyisme" å lage ting som sverter "motstanderen", så man skal jo være litt forsiktig.

 

Selv går jeg der ytelsen kombinert med dingsefaktoren er størst. At jeg nå har ATI GPU og AMD CPU er tilfeldigheter. ATI fordi de har oppgradert AGP-kortene sine, og AMD fordi de hadde dual-hovedkort med tokjerneprosessor en gang for lenge siden (940).

 

Akkurat nå ville jeg bygget med i7 og 5870x2. Og sannsynligvis ikke vurdert Nvidia pga dx11 og eyefinity. Spesielt eyefinity er en egenskap som det skal ett virkelig stort ytelsesforsprang til for at jeg skal vurdere noe annet nå.

Lenke til kommentar

Mulig at jeg sklir litt utfor topic nå, men føler dette er litt relatert :p

 

3x 19" eller 2x 22/23"?

 

Nå spiller jeg ikke så utrolig mye lengre, det er kanskje litt gale å si at det går mest i cs 1.6 når jeg har et HD5850. Men det kan jo være at jeg får teften for noe snart, Crysis 2 og MW2 kommer jo.

 

Når jeg ser på bruken min, vil 2x22/23" være best og da heller kun ha spil på en skjerm. Men med tanke på spill, så vil jo 3x19" være bedre og kjekkere! Da igjen litt kjedeligere med tanke på kontor bruk.. :hmm:

 

Hva sier dere?

Lenke til kommentar

Jeg er helt enig i at 19" er litt smått.. Men jeg tenker :p Har en 20" nå. Kanskje jeg skulle sett på to skjermen jeg kunne satt på høykant på sidene :hmm: Kan jo vurdere to til på hver side. Har en liten 17" som side skjerm nå, den er fult brukbar den! ;D Jeg er bare så utrolig gjerrig, men vil ha alt, samtidlig som det trolig bare blir må-ha-faktor. Bruken for det har jeg jo ikke :|

 

Huff, jeg og mine ønsker!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...