Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Det ble noe slikt som dette SVD, du kan forandre som du vil og legge til=) Og med 5xxx-serien kommer også nye teknologier, slik som DirectX 11 og Eyefinity. Her har kan du lese mer om DirectX 11: http://en.wikipedia.org/wiki/DirectX#DirectX_11 http://blogs.amd.com/play/2009/09/09/direc...what-to-expect/ Og her kan du lese om Eyefinity: http://www.amd.com/us/products/technologie.../eyefinity.aspx http://hothardware.com/News/AMD-Eyefinity-...logy-In-Action/ Og det kommer jo spill med DirectX11 etterhvert, Dirt 2 som skal ha støtte for DirectX 11 kommer i Desember. Noen spill som er ute nå skal få patch som gjør at de støtter DirectX 11. Men listen er sånn ca. som dette: S.T.A.L.K.E.R : Call of Pripyat Oktober\November 2009 Crysis 2 GRID2 Battlefield: Bad company 2 Alien vs. Predator Q1 2010 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Takk skal du ha Fluesopp! ble ikke mye direkte kopi men det ble brukt fant forresten en komplett liste over spill som kommer som støtter DX11 på wikipedia, den ble lagt til. Teksten på forsiden har blitt fjernet, og har blitt lagt til en som gir litt mer mening når så mange kort har kommet. EDIT: den nye STALKER har jo kommet, jeg elsker STALKER, noen av de beste spillene som fins, men selvfølgelig kommer det ikke ut i Europa og USA før til neste år, er vel noen som har lyst til å ta igjen på amerikanerne siden de også er flinke til sånt Endret 15. oktober 2009 av SVD Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) DVD-romen ser ikke ut til å virke.. :| Så 3dmark får vente. Men jeg spilte Shift nå nettopp, og da virket det som at maskinen sleit med alt på high når det var litt trange veier med masse biler.. Fikk en slowmo effekt følte jeg.. :/ Ser også at HWMonitoren min lyver litt, Den viser 43 grader på kortet, mens GPU ligger mellom 42 og 49 i GPU-z Endret 15. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser ut så jeg hadde rett Amanita Muscaria Hemlock var nemt på noen forum i går. Går jo ikke dålig for ATI, Neste gen av Xbox kommer med ATI kort. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 DVD-romen ser ikke ut til å virke.. :| Så 3dmark får vente. Men jeg spilte Shift nå nettopp, og da virket det som at maskinen sleit med alt på high når det var litt trange veier med masse biler.. Fikk en slowmo effekt følte jeg.. :/ Ser også at HWMonitoren min lyver litt, Den viser 43 grader på kortet, mens GPU ligger mellom 42 og 49 i GPU-z 3dmark får du jo lasta ned gratis da. Er jo den trial versonen folk flest bruker for og sammenligne med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Dirt 2 er aktivert på Steam. Venter bare på at det slippes Fulgte med et spill til. "Battlestations Pacific", men det ser kjedelig ut. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2009 Ser ut så jeg hadde rett Amanita Muscaria Hemlock var nemt på noen forum i går. Går jo ikke dålig for ATI, Neste gen av Xbox kommer med ATI kort. Og nvidia kommer ikke med noe trussel før mars, som ikke bare er positivt syns jeg. Men at Ati får en del av kaka nå er bra. Men konkuranse er viktig. Flott at de fikk kontrakten til nye konsollen:D SVD: Bare hyggelig, jeg forventet ikke at du skulle bruke alt det jeg skrev:P Jeg er ikke så flink med slike ting. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Dirt 2 er aktivert på Steam. Venter bare på at det slippes Fulgte med et spill til. "Battlestations Pacific", men det ser kjedelig ut. du får spille det og komme tilbake å si det igjen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 3dmark får du jo lasta ned gratis da. Er jo den trial versonen folk flest bruker for og sammenligne med. I know, er lastet ned. Men fikk ikke innstallert det før jeg la meg i går.. Ska se om jeg får tatt en runde via Logmein Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 gleder meg til helga kicker inn, da skal jeg få testa kortet orgentlig Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Det gikk ikke an å kjøre 3dMark via LogMeIn kunne det se ut som. Blir test når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 gleder meg til helga kicker inn, da skal jeg få testa kortet orgentlig Som om du ikke allerede sløver med det? X.x Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 gleder meg til helga kicker inn, da skal jeg få testa kortet orgentlig Som om du ikke allerede sløver med det? X.x jeg er jo på skolen da >_> Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Hm, sitter å vurderer å kjøpe et 5870 kort imorra og bytte ut 4870x2 kortet. Så slipper jeg og ha 2 skjermkort i maskinen. Noen som har prøvd Eyefinity enda over 2 skjermer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Jeg har to skjermer, men ikke prøvd noe mer enn utvidning av bildet.. Har forskjellig størrelse på skjermene, så blir ikke noe særlig vits EDIT: Noen som har kjøpt seg HD5750? Jeg tenkte det kunne være passende i HTPC, men har meker at støyen kanskje ikke passer seg helt. Så nå at Sapphire har dette med noe som kan ligne på Varpor-X kjøleren.. Kanskje det er noe som kan virke =) Endret 16. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
wiak Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har to skjermer, men ikke prøvd noe mer enn utvidning av bildet.. Har forskjellig størrelse på skjermene, så blir ikke noe særlig vits EDIT: Noen som har kjøpt seg HD5750? Jeg tenkte det kunne være passende i HTPC, men har meker at støyen kanskje ikke passer seg helt. Så nå at Sapphire har dette med noe som kan ligne på Varpor-X kjøleren.. Kanskje det er noe som kan virke =) 5750 er det perfekte htpc kort vis man har heatpipe vifteløs kjøling Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen andre som har testet Farcry 2 her med 5870? Testet det nå iste, og jeg har en fin FPS med alt på ultra high etc. Men det "lagger" på en måte. Har ikke lav FPS, men det kommer og går en dryg lagg av og til. Andre som har samme problemet? Kanskje det er driveren som er litt fucked. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 kan omtrent garantere deg at det er drivern:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen andre som har testet Farcry 2 her med 5870? Testet det nå iste, og jeg har en fin FPS med alt på ultra high etc. Men det "lagger" på en måte. Har ikke lav FPS, men det kommer og går en dryg lagg av og til. Andre som har samme problemet?Kanskje det er driveren som er litt fucked. Er det i map editoren det hakker? Det skjedde meg med et nVidia kort, men in-game gikk det helt glatt. Bane jeg har mekka: http://www.filefront.com/13078136/fc2_jurassic_park.rar/ Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har sett eller hørt noe om kjølere som passer eller ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå