Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!

Det funka ikke, den vil kun vise bilde på 2 skjermer, selv om den finner alle 3 skjermene i CCC.

Men kan ikke være noe feil med adapteret siden skjermene som er aktive er den som er koblet til med adapteret og den ene DVI skjermen .....

trudde du det skulle funke?, for 80 kr hmm :p

er noe TDMS signal clock greier på DVI som Evergreen serien har bare 2 stk av, sån at du får kjørt 2 stk dvi, eller over 6 Displayport fordi displayport har ikke signal clock osv

håper du finner et adapter som funker da, trur du trenger Active DVI-D>DP Adapter

Lenke til kommentar

Det funka ikke, den vil kun vise bilde på 2 skjermer, selv om den finner alle 3 skjermene i CCC.

Men kan ikke være noe feil med adapteret siden skjermene som er aktive er den som er koblet til med adapteret og den ene DVI skjermen .....

Dette jeg var redd for ja. Er først når den tredje skjermen aktiveres at problemet kommer. Men, jeg trenger ikke tre skjermer aktivt uansett, siden tredje skjermen min er projektor uansett, uansett litt synd at dette ikke er bedre dokumentert.

Lenke til kommentar

Dette jeg var redd for ja. Er først når den tredje skjermen aktiveres at problemet kommer. Men, jeg trenger ikke tre skjermer aktivt uansett, siden tredje skjermen min er projektor uansett, uansett litt synd at dette ikke er bedre dokumentert.

det er dokumetert mye da

http://www.amd.com/us/products/technologie.../eyefinity.aspx

1. Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity technology and to enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector.

edit 1

les pdfen :p

http://www.amd.com/us/Documents/ATI_Eyefin...ology_Brief.pdf

edit 2

og da var min 5870 bestilt wohooo! :w00t:

hører på Dire Straits - Walk of Life (1986) <- genialt for stemningen :p

edit 3

PS: bruker Radeon HD 4870 512MB nå lalala :p

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...