Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så det du sier er at jeg kan ha 5870 i crossfire på min 650w?

Spørsmålet er rettet mot nizzen eller en annen smart man

Hvilken psu har du?

Skal du kjøre det på en 650w så bør det være av kvalitet, men du har ikke mye og gå på:)

ja, 5870 bruker 6+6, men selve pcben har mulighet for 8+6 så vi får vel en oppgradert versjon en gang i fremtiden:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Hvilken psu har du?

Skal du kjøre det på en 650w så bør det være av kvalitet, men du har ikke mye og gå på:)

ja, 5870 bruker 6+6, men selve pcben har mulighet for 8+6 så vi får vel en oppgradert versjon en gang i fremtiden:)

Jeg har en Corsair 650w

Lenke til kommentar

Hvilken psu har du?

Jeg har en Corsair 650w

Det går nok, og hvis det ikke går så merker du det fort;)

Lenke til kommentar

Min Corsair 620w dro nå lett 2 stk. 4890 i CF og overklokka q9450 på 3.6ghz og 6 disker. Er ikke antall watt nødvendigvis som betyr noe, men at det er kraftige 12v railer, god virkningsgrad og kvalitet på psuen. Har liggende en 850w Coolermaster som fulgte med kassa, men enda ikke fått behov for å teste den.

Lenke til kommentar
Min Corsair 620w dro nå lett 2 stk. 4890 i CF og overklokka q9450 på 3.6ghz og 6 disker. Er ikke antall watt nødvendigvis som betyr noe, men at det er kraftige 12v railer, god virkningsgrad og kvalitet på psuen. Har liggende en 850w Coolermaster som fulgte med kassa, men enda ikke fått behov for å teste den.

620HX er egentlig en 750W PSU da :p

vis du leser tester har de stress testet den til kingdom kom

har selv 620HX :)

Lenke til kommentar
Jeg har et uklokket HD3450 med en E5300 kjørt av 300W :whistle:

HD 3450 bruker sub 20W eller noe da :p

Hens the :whistle: .... Jeg klarer å spille CS, iallefall til smoken kommer. Da hopper den ned til 30fps :> Det er bare til jeg får solgt PC'en min (*kremt* ligger på finn). Da blir det HD5850 med E7400 (kommer i dag) og en ny PSU som jeg ikke har bestemt meg for enda, da burde CS går fint! :D

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar

Til dere som har 5870 og 5850, jeg prøver å finne ut når cpu blir flaskehals med disse kort.

Dvs, kan f.eks phii 550/720 og intels dual core i den prisklassen fore disse med data nok, og da mener jeg med maks last på grafikkort , dvs best mulige grafiske settinger.

Eller har alle som har 5870 bloklokka I7 ?.

Endret av Osse
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...