Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5870 i crossfire spiser Operation Flashpoint Dragon Rising til frokost :D

 

1920*1080, 8xmsaa alt på max.

 

I tillegg kommer Operation Flashpoint Dragon Rising med DX 11 :)

 

Er et lite knep man må dra, ja. Nesten samme som på 4890.
Du gir deg ut for å vite hva som er trikset? Mener du noe annet enn bedre kjøling?

Ja, det gjør jeg.

 

 

Du vet det men gidder ikkje å si det :!:

Lenke til kommentar
Mens vi er igang; Også er det litt rotete :ph34r:

 

Nizzen: ikke mer enn 1,35? Det er jo småkaker! Dro 4850'et opp i 1,5-something, easy. Var gøy ^^

 

 

Har jo et 7900gt som jeg hadde 1.55volt på. Men det er ikkje poenget. Med 1.350v på 5870 kan man nok klare iallefall 1100 på core med litt ekstra kjøling. Selv klarer jeg bare 1030 ca på core foreløpig.

 

Overklokking med 2 stk 5870 suger hos meg. Det finnes nok noen triks, da en viss K|ngp|n har klart 1300mzh med 4 kort i cfx :)

 

Tror både du og jeg husker 7900GTO... Som var et kjøp av en annen verden, dengang. Husker godt da det sto 7900GTX, til halve prisen.. hehe.

 

Ingenting med disse korta å gjøre, men når vi er først inne på sinnsyke overklokker og hvor gode enkelte kort kan bli.

 

Stor tro på det AMD/ATI har i ermet fremover.

Lenke til kommentar
Er et lite knep man må dra, ja. Nesten samme som på 4890.
Du gir deg ut for å vite hva som er trikset? Mener du noe annet enn bedre kjøling?

Ja, det gjør jeg.

Du vet det men gidder ikkje å si det :!:

Jeg kan si at det fins både BIOS og hard-mods? :p

 

EDIT: Kortet ned quote.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Eg testet kortet med Crysis Warhead alt på "enthusiast", grei skuring det. Men i FIFA2010, av alle ting, er det faktisk hakking... og det på eit spel som knapt har opplevd teknisk framgang siden EA viste fingeren til PC-markedet for fem-seks år sia. Eg har dei siste driverne til kortet, og som sagt i CW går det radig unna. Nokon som veit om det er nye drivere på gang? Har aldri før kjøpt eit flett nytt kort ved lansering så har lite erfaring her. Anledningen bød seg når ein kamerat var i USA nett under lansering nemlig, nokre lapper spart :)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i "lange" crossfire broer i norge? Kanskje noen har en eller 2 liggende å slenge? Vet at noen MSI x38/48 har lagt ved noen lange crossfire broer.

Hvor lange skal de være?

Har 2 stk som er ca 10 cm

 

Må måle de jeg har nå :p

 

Kan være at 10 cm er nok :D

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i "lange" crossfire broer i norge? Kanskje noen har en eller 2 liggende å slenge? Vet at noen MSI x38/48 har lagt ved noen lange crossfire broer.

Hvor lange skal de være?

Har 2 stk som er ca 10 cm

 

10 cm sa du? :p

 

Målte den med meterstokken min, og de var akkurat 6 cm fra hull til hull :new_woot:

 

Altså samme som jeg hadde. Takk uansett Mas99!

 

Da er det bare å lete videre :D

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor man kan få tak i "lange" crossfire broer i norge? Kanskje noen har en eller 2 liggende å slenge? Vet at noen MSI x38/48 har lagt ved noen lange crossfire broer.

Hvor lange skal de være?

Har 2 stk som er ca 10 cm

 

10 cm sa du? :p

 

Målte den med meterstokken min, og de var akkurat 6 cm fra hull til hull :new_woot:

 

Altså samme som jeg hadde. Takk uansett Mas99!

 

Da er det bare å lete videre :D

Beklager det målte de bare utenpå esken :(

Lenke til kommentar
Faen altså. Nå har amentio utsatt Asus 5870 nokk en gang. Nå til den 20.10. Men nå er det nokk, nå skal jeg avbestille og gå for et XFX istede siden den er på lager! :p

 

Trodde folk hadde lær å ikkje bestille ting som ikkje er på lager fra Amentio?

 

JEg har lært at det ikkje lønner seg å bestille av Amentio i det heletatt :p

Lenke til kommentar

Men jeg skulle bestille en komplett PC i deler, og det var amentio som hadde alt jeg ville ha og som var på lager, derfor ble det amentio. Og dette var før noen hadde fått inn 5870 så derfor tok jeg en sjangs på at kanskje de og fikk inn skjermkortet samtidig med de andre, men gjorde vist ikke det.

Ser at det er ingen har Asus på lager heller.. :(

Lenke til kommentar

Jeg vil ikke si at Amentio er noe dårlig butikk, men de har en stor svakhet i systemet deres! De har nesten ingenting på egne lagre. Så all status vil være via en tredjepart, så vis denne leverandøren ikke er har helt kontroll, eller selger 10-30 til noen, så blir det trolig tomt fortere enn Amentio klarer å oppdatere sin side.

 

Når det gjelder å få inn deler, blir det litt det samme. De kan ikke si noe annet enn leverandøren sier til de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...