Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite spørsmål. Hva oppnår man ved å endre Volten? Er i utgangspunktet lite peil på akkurat dette med volt ved både cpu og gpu i dette tilfellet.
Muligens økt OC-potensiale, mer varme og ørlitegrannet økt effektforbruk.

 

Må vel gjøres med hardmod enda, eller fungerer Riva-modden / andre softwaremods?

 

MSI Afterburner bruker jeg til å overklokke mine Asus 5870 kort :)
Kan ikke vi få oppdatert første posten til å inkludere oc verktøy? :)

Skal legge til verktøyene fluesopp linket til nå ;)

Test de gjerne, og gi din personlige mening / anbefaling :)

Lenke til kommentar

Ja, man kan stille opp volten på 5870 med software. Jeg kan sette opp volten opp til 1.350v på 5870 med Afterburner. Standard på mitt kort er 1.162v ser det ut som.

 

Nå skal jeg teste Operation Flashpoint Dragon Rising for å se om pc'en min takler presset :thumbup:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Ok da er det ordnet! ligger rett under Reviews, begynner å bli veldig mye å holde styr på i editoren nå :)

 

@WheelMan: har dessverre ikke et 5870 å teste :shrug: koster penger, og det har ikke en student som ikke studerer :p

Endret av SVD
Lenke til kommentar
Mens vi er igang; Også er det litt rotete :ph34r:

 

Nizzen: ikke mer enn 1,35? Det er jo småkaker! Dro 4850'et opp i 1,5-something, easy. Var gøy ^^

 

 

Har jo et 7900gt som jeg hadde 1.55volt på. Men det er ikkje poenget. Med 1.350v på 5870 kan man nok klare iallefall 1100 på core med litt ekstra kjøling. Selv klarer jeg bare 1030 ca på core foreløpig.

 

Overklokking med 2 stk 5870 suger hos meg. Det finnes nok noen triks, da en viss K|ngp|n har klart 1300mzh med 4 kort i cfx :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...