Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det gjør det, men du må kanskje flashe til Asus biosen.

Men du vil helst bruke Msi Afterburner;)

det er bedre enn Asus sitt program.

 

Ghost: Sorry:(

 

Det er mulig MSI afterburder er bedre, men etter hva jeg har lest så mener jeg at det er bare Asus's Smartdoctor som kan gjøre voltage tweaken på 5870. Eller tar jeg feil?

 

Merker at lanseringen av 5xxx serien til ATI ikke er bra for arbeidsforholdene. Mye å gjøre, men så forferdelig vanskelig å løsrive seg fra tråder som dette...

Endret av itspersonal
Lenke til kommentar
Der tar du desverre feil, Asus og Msi sine programmer gjør ca. det samme..bare at afterburner er lettere og bruke:)

Alle 5870 kort har muligheten til og øke volten pga. en dings som er på de.

 

JACKPOT!

 

Forhåpentligvis får jeg hentet mitt kort i morgen. Merkelig nok går det kjappere å sende varer til Stavanger fra Sverige enn Trondheim, if u catch my drift...

Lenke til kommentar
Der tar du desverre feil, Asus og Msi sine programmer gjør ca. det samme..bare at afterburner er lettere og bruke:)

Alle 5870 kort har muligheten til og øke volten pga. en dings som er på de.

 

Ikke vær så utrolig teknisk da! :lol::thumbs::rofl:

 

Er ganske dyktig på klokking, men og forklare tekniske ting...glem det. Der suger jeg ja.

Den heter vel Voleterra eller noe:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Forhåpentligvis får jeg hentet mitt kort i morgen. Merkelig nok går det kjappere å sende varer til Stavanger fra Sverige enn Trondheim, if u catch my drift...

 

Det tar faktisk lengre tid fra Sverige til Stavanger enn Japan til Stavanger også .. :S

 

 

Ikke vær så utrolig teknisk da! :lol::thumbs::rofl:

 

Er ganske dyktig på klokking, men og forklare tekniske ting...glem det. Der suger jeg ja.

Den heter vel Voleterra eller noe:P

 

Hd58070 volt tweak dings var det iallefall ikke mange treff på. Klarte ikke å finne noe uten din tekniske dings som sa hva det var heller nå.. :hmm:

Lenke til kommentar

Biskop: One of the most impressive parts of the card is its power circuitry, which is entirely digital and spread across the PCB. The GPU is powered by four Volterra VT1157SF digital PWMs controlled by a Volterra VT1165MF voltage regulator. As if that's not enough, there are provisions for a fifth phase, should AMD release a faster version of the 5870 later down the line.

 

Den tekniske dingsen heter: Volterra VT1157SF digital PWM

 

så jeg hadde nesten riktig:S

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Det er voltage regulator chipen på PWM område som gjør det mulig, husker ikke modell ......

 

Se der ja, var jeg alt for treig.

 

Mange som plutselig ville svare der ja! :p

 

@itpersonal

Joda, man skulle tro det. Men det er ingen sannhet uten modifikasjoner. Tok meg faktisk 2 uker å få en innebandy kølle fra Sverige.. :/ Fra tr.heim så tar det variabel tid. Når foreldrene mine sender meg ting, tar det ikke lange tiden. Sender de min mor, så er hu her på 2 timer! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...