The Ghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) En liten sammenligning: Akkurat samme innstillinger som nizzen kjørte, testet på skole laptopen vi fikk: 12.32fps Er en P8600 på 2.4Ghz, 4gb ram og nVidia Quadro NVS 160M. Endret 5. oktober 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 @ Amanita Nå må du snart begynne å fortelle litt om prosjektet ditt Fin fps nizzen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 TMWH: det kommer når det kommer, hater og si det:(....men vil det skal bli perfekt. Pluss jeg er litt syk om dagen og da går ikke ting frempver heller så mye:( Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Slapp av folkens! Jeg skal passe på at Soppen får kommet videre på prosjektet sitt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Nizzen har faktisk vært så snill og tilby seg og ta bilder etterhvert så det blir råbra Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jaha? Hengte på 2 broer på mine 3850 uten problemer minus varmen da.Fant ut at det var en grei måte å hindre at den andre broen kom bort. 1 crossfire bridge vs 2 crossfire bridges http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=235626 Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Høres bra ut! Gleder meg Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Men så har man ting som Ati har sagt: You guys read the HardOCP 5850 review? they said at high resolutions they had texture issues and ATI told them to hook up the second bridge which fixed it. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 vel alttid bruk to broer, hvorfor? mere båndbredde, og alle vet hva det kan føre til LATTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!MOHHAHAHAHHWHHAHAHA Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det er forresten 38 Sapphire 5870 kort igjen hos Datakjeden til en fin pris. Samme bundle (inkluderer et par spill) som komplett. Med tanke på at du får 2 spill med gratis, vil det jo strengt tatt bety at du får langt mer for pengene i forhold til 5850 (medberegnet verdien av spill, og antatt at du ikke får spill inkludert i 5850, som ved 4850). Endret 6. oktober 2009 av itspersonal Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Sleeettt! Endret 6. oktober 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Kildal90 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er de nye pc delene mine ankommet postkontoret Blir en lang dag på jobben Men nå må da digital impuls snart bli oppdatert også... Venter på at de skal sette status "på lager" på corsair kabinettet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Men nå må da digital impuls snart bli oppdatert også...Venter på at de skal sette status "på lager" på corsair kabinettet Jeg forventer at det kommer en grundit review av kabinettet når du får det i hus! Lenke til kommentar
shaker Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant ut at ubuntu ikke lite de nye kortene så veldig godt Får ekstremt lav oppløsning og ingen muligheter til å endre den ... når jeg la inn ATI drivere ble det ikke noe bilde så de måtte fjernes via SSH. Satser på at det blir bedre støtte for de nye kortene i Ubuntu 9.10. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det står på prisguiden at Digitalimpuls har Corsair 800D på lager, men på digitalimpuls.no står det ubekreftet 06.10.09. Kanskje prisguiden vet noe digitalimpuls ikke vet Lenke til kommentar
Kildal90 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) jeg trodde de kanskje bare trengte en kaffe før de begynte å oppdatere på morran, kan ha noe med at det er ferie å gjøre, at ting går litt tregt Det var det med å smøre seg med tolmodighet da x) Kanskje jeg skal fryse meg ned som cartman i south park når han venter på Wii Endret 6. oktober 2009 av zips Lenke til kommentar
Kildal90 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 nice nizzen Planer om å fikse støtte for quad crossfire eller skal du holde deg til 2 eller 3 kort? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Quad Crossfire hovedkort på vei også eller? Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 MISUNNELIG!!! Når du har satt pcmark wr, så er det bare å send dem til meg :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå