Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Men... Jeg gleder meg til å se ytelsen til 5xxx

ja, en utrolig spennende tid vi går i møte. både ati og nvidia slipper kort.

Heldigris som har Win7

det kunne du også hatt, win7 beta har vært gratis til nedlasting i snart et halvt år, men det ble stengt den 20 august.. :)

men vil den versjonen være fullverdig? regner med man går glipp av oppdateringer og sånnt? så man må vel krype til korset og kjøpe før det går ut?

Får håpe de gjør mere ut av DX11, DX 10 synest jeg gle ganske så stille forbi

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har hatt rtm7ultimate 64bit aktivert i en mnd og får oppdateringer og alt funker fjell :D sikter meg inn på et 5870 og at det klokker som et uvær,men håper ati kan følge nvidia når det gjelder støy og strømforbruk i idle.tipper 5870 vil ligge nært 4870x2 i ytelse og klokker mye mye bedre :D vært fint med noen lekkasjer på specs snart :dribble:

Endret av jallanissen
Lenke til kommentar
har hatt rtm7ultimate 64bit aktivert i en mnd og får oppdateringer og alt funker fjell :D sikter meg inn på et 5870 og at det klokker som et uvær,men håper ati kan følge nvidia når det gjelder støy og strømforbruk i idle.tipper 5870 vil ligge nært 4870x2 i ytelse og klokker mye mye bedre :D vært fint med noen lekkasjer på specs snart :dribble:

Tror vi må være forberedt på at det ikke er toppmodellen som kommer først. Men kanskje kommer det en "snill julenisse" i år :love:

Lenke til kommentar
Noe skal lanseres i September og det er ikke toppkortene som kommer da, etter det jeg har forstått.

Vil tro at vi ser HD5870 i septmber. X2 er jo toppkort vil jeg annta som kommer noe senere??

Postivt at det begynner og dukke opp rykter og "benchmarks" tyder på at ting nermer seg :)

Stmmer det som står på XS angående pris, vil vi se kort til 2400,- (300usd x 8)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

Jeg lurer fælt på om jeg skal kjøpe meg vannkjøling til mitt 4870x2 (har tenkt på det i ca 8-9 månder nå) eller om jeg skal selge det og kjøpe 5870(x2?). Eventuelt 5870(x2?) med vannkjøling.

Tror dere jeg vil få 2000-2500kr for et 1 år gammelt 4870x2? Eller er det verdt det å legge på 1000kr for vannblokk til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...