Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Den linken funka dårlig, prøvde å fikse det men fikk bare fram noe på orginalspråket. Ihvertfall så er dette det som stod der:

Turn your PhysX on ATI cards - again

With the latest Nvidia drivers avoid the PhysX enabled if your system ATI graphics card. But, says the author of the latest patches, which again gives hope ATI users' community beat, Nvidia! The author also mentions that this patch in any case not created so that anyone can think that PhysX support. Author reportedly only supports open standards, which PhysX is not, and those players, which Nvidia has denied its physics engine.

 

Patch for Windows 7, you can download here: Windows 7 x86 (32bit) / Windows 7 x64 (64bit). The Readme's how to install with only three simple steps: install the GeForce drivers, but do not restart, then install the patch and then reboot. And that's all, PhysX will run again, even if you have as the primary graphics card from ATI Radeon.

virus?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Håper Radeon HD 5850 også får et tilsvarende tilbud. Kunne gjerne tenkt meg å bestille fra Komplett igjen, men prisene deres er som regel høyere enn andre steder.. unntatt når de har tilbud. :)

 

Hvis det er lave priser men INGEN ting annet, så er det bare å bestille fra Amentio. Ikkje sikkert du får pakka før jul heller da :!:

Lenke til kommentar
Håper Radeon HD 5850 også får et tilsvarende tilbud. Kunne gjerne tenkt meg å bestille fra Komplett igjen, men prisene deres er som regel høyere enn andre steder.. unntatt når de har tilbud. :)

 

Hvis det er lave priser men INGEN ting annet, så er det bare å bestille fra Amentio. Ikkje sikkert du får pakka før jul heller da :!:

Nåja, av de gangene jeg har bestilt fra Amentio har de sendt ut pakken dagen etter. Bestilte meg nettopp Hovedkort, cpu, ram, skjermkort, cpu kjøler og andre ting, og alt dette untatt skjermkorte ble sendt dagen etter. (Eller innlevert til postkontor :p )

Fikk nettopp mail fra de og sa de skulle få inn Asus 5870 den 12.10 så da får jeg HÅPE de holder det, for 1 uke er faen meg lenge når det kommer til skjermkort. xD

VIL HA NÅ! :(

Lenke til kommentar

bestilte 5870 fra komplett til 3099,- i helga og kortet er sendt idag,ringer komplett og spør om jeg kan avbestille og heller kjøpe samme kort på tilbud,fyren spør om kontonummeret mitt og krediterer meg 304 kroner på rappen :D :D Det kaller jeg SERVICE KOMPLETT :thumbup:

Endret av jallanissen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...