Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
edit:

 

Glemte å si at det er 3 stk Asus 5870 kort på vei i posten til meg :D

 

Jula kom tidelig i år gitt :xmas:

 

*Exclusive Voltage Tweak technology to increase up to 17% performance*

 

Noen andre som har har Asus kort på vei eller?

 

 

Jau mine 2 er også i posten :D gleder meg

Lenke til kommentar
yupp:)

Det er et program som kan brukes av alle skjermkort så lenge de har Asus-bios. Etter det jeg har forstått.

 

Stemmer det! dog det skal finnes tweeks som kan lure programmet til å dro at du har asus bios om dette funker optimalt eller i det hele tatt vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Prøver igjen:

 

Noen som har en mer eller mindre kvalifisert gjetning på når vi kan vente å se bedre kjøleløsninger på beistet? Og kanskje mer RAM?

 

 

vanskelig og si, men vil annta om en måned. jeg er også klar får skikkelig kjøling på en 5870 2gb :) men følg med på fudzilla.com de er flinke og poste slike nyheter

 

 

 

Ganske flott test å se for dem som liker benchmarks av rå hardware

 

 

ja fin "lesning" ja :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar

ATI Radeon HD 5850 koster rundt 1900 kroner, og er dermed det mest aktuelle kortet. Riktignok er det fortsatt en stund til det kommer på lager, men jeg har god tålmodighet. Håpet er at det kommer en samletest av P55-baserte hovedkort og kanskje 8GB DDR3 RAM innen den tid. :wee:

Endret av Agentspoon
Lenke til kommentar
Datakjeden har Sapphire Radeon HD 5870 på lager til 2765 kroner. Rett før jeg vurderer å kjøpe selv, men har dessverre satt en øvre grense på 2000 kroner for skjermkort. :(

 

 

det betyr at vi ganske fort ser UKENS TILBUD til 2500,-

 

Og da skal jeg handle :!: Må jo tenke "litt" økonomi også :whistle:

 

Kan man bruke Asus bios på alle 5870 kort?

 

*Trommevirvel*

 

Asus 5870 er ankommet postkontoret mitt :D

 

:thumbs:

 

Gratulerer :new_woot: Det blir helgekos :love:

Lenke til kommentar

Får mine 2 5870 på mandag og har et par spørsmål angående drivere. Har en clean install av Windows 7 og et gammelt X800 stående i maskinen (har ikke installert noen drivere til det). Er alt jeg trenger å gjøre å slette avinstallere det i "device manager" og så skru av, sette i de nye kortene med crossfire bridge, boote og legge inn nyeste drivere fra ati?

 

Har også lyst å teste litt med og uten crossfire ... jeg trenger vel bare å deaktivere det i catalyst control center?

 

Er så lenge siden sist jeg har hatt nytt skjermkort at jeg ikke husker noe :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...