Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Søren også. Bestilte meg HD5850 i stad med passiv displayport-til-DVI og leste dette i en test etterpå:

"As a reminder, the DisplayPort can be used to drive a 3rd TMDS display, but only with an active (powered) adapter, which right now still run at over $100."

Jeg hadde satset på å kjøre Dual-screen og tredje link mot projektoren de gangene det skulle spilles. Fordelen er vel at jeg slipper fysiske omkoblinger (kjører HDMI til projektoren), og bare skrur av den ene skjermen når det skal spilles.

Blir nok fornøyd uansett, hadde heldigvis ikke tenkt meg tri-skjerm oppsett :D

Lenke til kommentar

Står da vitterligen :

 

This simple and cost effective adapter will take your displayport signal and allow you view it on a DVI-D display. Because active electronics are involved the conversion is perfect and meets all of DVI's and DisplayPort's standards.

 

Men om det funker, vet da fan sjøl.

Lenke til kommentar
er det verdt å kaste mitt gtx 260 og kjøpe en 5870?

Det er selvfølgelig avhengig om du har behov for det. Spiller du noen spill som ikke klarer jobben, så eksisterer det et behov. Personlig ville jeg ventet til Nvidia sin GT300-serie, fordi GTX260 tross alt verken er et særlig gammelt eller svakt skjermkort.

vel GTX 260 er omtrent like rask som HD 4870 512MB, så ja en 5870 er omtrent dobbel så rask en GTX 260

Lenke til kommentar
Kent -amdme- skjer a :roll:

 

Har et par RMA og et par angrefrist saker som jeg må ordne opp i først, har fått det godkjent hos komplett men har ikke sendt inn noe enda :!:

 

Er også litt avventende i forhold til driverne til 5870, det virker som om den ikke er helt opptimalisert i forhold til crossfire.. Og så er jeg jo nygjerrig på gt300. Når jeg først skal bruke 20000++ kr vil jeg ha det beste :yes:

 

Har heller ikke bestemt meg for hvilke prosessor jeg skal velge. i7 920, i7 950 eller w3540. Har mest lyst på w3540, har sett at den gjevnt over klokker sinnsykt bra ;)

Endret av Kent -amdme-
Lenke til kommentar
yay! Fikk mail nå :D

 

Vi sender produkter fra ordrenummer xxxxxxxxxx

 

ASUS Radeon HD 5870 1GB GDDR5

PCI-Express 2.0, 2xDVI-I, HDMI, DisplayPort, "Dirt 2"

 

Ser ut som det blir morro i helga :D

 

Gratulerer :thumbup:

 

Vil også ha...

 

Kent -amdme-: Håper du hadde superforsikring som dekker ALT av skader i huset :D

 

Tror det lønner seg hvis man driver med veldig mye dyr hardware :p

 

Tror vi er godt dekket, men skal sjekke for sikkerhetsskyld :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...