shaker Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Har lest flere steder at 5800 serien ikke støtter crossfire enda. Stemmer dette eller er det bare ved bruk av Eyefinity? Lenke til kommentar
Osse Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Eyfinity støtter ikke Cf enda, men kommer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hvorfor vil det ikke funke med adapter fra diplayport til dvi Hvis du ser testen som er linket til på en side bak, så ser du at maskinen går i blå skjerm ved bruk av 3x DVI tilkobling via DP -> DVI adapter. Fyren mente at den kunne være adapteren sin feil. Han nevnte at AMD hadde fått det til og jobbet med å få en godkjenning for adaptere. Mest sannsynlig vil det komme noen adaptere som virker innen kort tid Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 hvorfor ikke bare bruke to dvi utgangene og hdmi utgang med adapter ? burde ikke det funke på skjermer opp til 1920*1200 ellerno ? ^^, Lenke til kommentar
Osse Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 HDMI utgangen er direkte samkjøort med en av DVI portene, brukes hdmi, blokkeres den ene DVI porten. PS, jo jeg så da det, men la også merke til det han sa om det apple adaptret, og senere i forumet kom det vel frem at det apple adaptret ikke støttet #D, men gikk fint med 2D. Så en må vel bare lete etter det riktige adaptret. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 bah, typisk >_> Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Eyfinity støtter ikke Cf enda, men kommer. Så jo ut som det når de spillte Flightsim med 24 stk skjermer. Står det noen plass når det eventuelt kommer driverstøtte for cfx for "eyefinity" eller at det faktisk ikkje støtter "eyefinity" med cfx enda? Lenke til kommentar
wiak Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Eyfinity støtter ikke Cf enda, men kommer. Så jo ut som det når de spillte Flightsim med 24 stk skjermer. Står det noen plass når det eventuelt kommer driverstøtte for cfx for "eyefinity" eller at det faktisk ikkje støtter "eyefinity" med cfx enda? eyefinity har ikke crossfire støtte enda, men det kommer, først kommer eyefinity støtten i catalyst 9.10, er liksom en HELT ny teknologi da så må jo ta litt tid før alt er på plass Lenke til kommentar
Osse Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Vet ikke når det kommer, så akkurat i natt video revieven av eyefinity hos hardocp, samt leste gjennom alle 12 sidene på forumet der, kyle hos hardocp har forespurt mye fra AMD, hehe han er tydligvis meget imponert over eyefinity. Ting som kommer er blant annet, men det ble ikke oppgitt noen dato for disse forbedringene. CF støtte, ramme korreksjon. Nå er det noen år siden jeg var litenskapelig gamer, men nå klør det litt i fingra etter å finne meg et nytt favorittspill, samt en ok eyefinityrigg, trenger ikke bli så himla dyrt, 3 x 1680 x 1050 har ikke så gal pris, må bare finne riktige skjermer og godkjent displayport til dvi adapter først. Og i slike høye oppløsninger som 3 x 1920 x 1200 så konkluderte kyle med at det er endel gpu flaskehalser ute og går, tror selv at 3 x 1680 x 1050 vil gi en nesten like god opplevelse, samt gå en god del raskere (162000 færre piksler å rendre) , det gir 23,4% færre piksler, og burde derfor gå greit med 5850, som ligge ca 10-15% under 5870 i ytelse, som jeg sikler etter pga lavere støynivå. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Endret 1. oktober 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Det er X2 utgaven? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Med tanke på at det ser ut til å være to kjerner og strøminngangen er på siden og ikke bak, så vil jeg tippe ja.. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) jeg skal bestille meg 5850 kortet. hvilken butikk leverer meg kjappest? Endret 1. oktober 2009 av evgeny Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg tipper at de fleste får inn kortene rimelig på likt.. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 komplett hadde 5850 kort på lager i går. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 det har de ikke idag. jævla dritt as Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva var prisen på dem? Sikkert over 2000 kroner. :!: Forresten et meget flott bilde, Nizzen! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Akkurat fått meg en ny jobb, så da blir det vertfall 2 av toppkortet til ATI Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hva var prisen på dem? Sikkert over 2000 kroner. :!: Forresten et meget flott bilde, Nizzen! 5850 eller 5870X2:P 5850 blir på over 2k ja. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Noen som liker det trangt? Endret 1. oktober 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå