Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enten komplett eller dustin (husker ikke) har ca. 30 bekrefta 5850 den 02.10.09 ca. om de ikke er revet bort de og da, men de kosta 2300,- stk så da var det ikke akkurat lange veien opp til 5870 som kom på 2899,- :p

Takk for opplysning. Da var 1 stk HIS 5850 bestilt :D

 

Komplett hadde faktisk 18 stk 5850 på lager for en times tid siden, nå ser jeg de er nede på 10... det var på hengende håret gitt.

 

5870 er uaktuelt for meg da det er for langt. Det er heller ikke særlig energi-effektivt (no pun intended). Ett ekstra 5850 når prisen har sunket bra blir heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar
enten komplett eller dustin (husker ikke) har ca. 30 bekrefta 5850 den 02.10.09 ca. om de ikke er revet bort de og da, men de kosta 2300,- stk så da var det ikke akkurat lange veien opp til 5870 som kom på 2899,- :p

Hvis du må ha det akkurat nå ja, men utifra listeprisene er 5850 950kr billigere, og da klarer ikke jeg forsvare et kjøp av 5870 før det synker i pris.

Lenke til kommentar
men F@3n a god oppløsning man da kan spille i :dribble:

bare jeg får 5870 kortet i posten pluss et displayport --> DVI adapter i posten har jeg "samme" oppsett selv :p

 

 

Man må ha en skjerm med display port for og få det til og funke.. det vil ikke funke med adapter til dvi, ikke ennå iallefall

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...