Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)


SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg bestilt mitt sapphire 5870 kort fra dustin, de har det der til 2998,- inkl. frakt og på lager ;)

 

 

Samme her. Lurer med om "Dirt2" følger med her? Har samme produktnummer som hos Komplett hvor "Dirt2" er med.

Sapphire Radeon HD 5870 har Dirt 2 og battlestations pacific

Asus Radeon HD 5870 har Dirt 2

XFX Radeon HD 5870 har Dirt 2

HIS Radeon HD 5870 har Dirt 2

Asus Radeon HD 5850 har Dirt 2

Sapphire Radeon HD 5850 har Dirt 2

HIS Radeon HD 5850 har Dirt 2

PowerColor har egen versjon med Dirt 2

 

hjelper dette? ;P

Lenke til kommentar

enten komplett eller dustin (husker ikke) har ca. 30 bekrefta 5850 den 02.10.09 ca. om de ikke er revet bort de og da, men de kosta 2300,- stk så da var det ikke akkurat lange veien opp til 5870 som kom på 2899,- :p

 

Siden folk alltid skal nevne gt300 uansett om det er en tråd som ikke har noe med det kortet å gjøre for jeg vel spørre da, regner med at nvidias nye ikke har noe lignanes til eyefinitty ?

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
enten komplett eller dustin (husker ikke) har ca. 30 bekrefta 5850 den 02.10.09 ca. om de ikke er revet bort de og da, men de kosta 2300,- stk så da var det ikke akkurat lange veien opp til 5870 som kom på 2899,- :p

 

Siden folk alltid skal nevne gt300 uansett om det er en tråd som ikke har noe med det kortet å gjøre for jeg vel spørre da, regner med at nvidias nye ikke har noe lignanes til eyefinitty ?

og du glemte jo bitstreaming av TrueHD og DTS-HD, i tilegg til 7.1 LPCM

lurer på hva AMD har i Catalyst 9.10 jeg hehe

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Ja og ATI har OpenCL og masse ting, men siden jeg har 3stk 24" som venter på et skjermkort så er støtte for eyefinitty eller et lignende system viktig for meg. Vet om SoftTH men det blir ikke det samme, flere skjermkort og mer ytelsestap kontra å ikke måtte sende alt gjennom halve maskina før bildet dukker opp på skjermen.

Matrox sin løsning er dyr og dårlig, den støtter også kun 3x1680x1050, Bleh :(

Lenke til kommentar
enten komplett eller dustin (husker ikke) har ca. 30 bekrefta 5850 den 02.10.09 ca. om de ikke er revet bort de og da, men de kosta 2300,- stk så da var det ikke akkurat lange veien opp til 5870 som kom på 2899,- :p

 

Siden folk alltid skal nevne gt300 uansett om det er en tråd som ikke har noe med det kortet å gjøre for jeg vel spørre da, regner med at nvidias nye ikke har noe lignanes til eyefinitty ?

 

 

Tenkte akkurat det samme ang. 5850 vs 5870. Hadde laveste pris på 5870 vært kr 3200, så hadd jeg nok valgt 5850.

 

Ellers har jeg forstått det slik at skal du kjøre 3 skjermer/eyefinitty på 5870, så må den ene skjermen ha displayport inngang.

Lenke til kommentar
Ellers har jeg forstått det slik at skal du kjøre 3 skjermer/eyefinitty på 5870, så må den ene skjermen ha displayport inngang.

Det stemmer, selv har jeg kun VGA, DVi og HMDI på mine 3 skjermer, men har vært tilig ute å kjøpt meg et adapter fra ebay. Gjorde det med engang jeg leste om at 3. skjerm måtte være på displayporten, skjønte at produsente ikke gadd å bundle med et :p

Lenke til kommentar
Det spørs hvormange skjermer man skal bruke det;)

Og da blir plutselig det med 3 kort ikke så dumt alikevel...

Men med 3 kort så bør man ha litt oppløsning ja:)

2 kort er nok, 3 eller 4 er ikke verdt det ;)

kjøp 2 kort og en bedre cpu og mere minne ;p

 

bedre cpu enn i7 :ohmy:

 

Gulftown aka i9.

Kontakt Intel, be på dine knær om du kan kjøpe en for $1500-2000.

http://kingpincooling.com/forum/showthread...=180&page=2

:D

Lenke til kommentar

Kan anbefale alle som kommer til å bruke EYEFINITTY å ta en titt på denne siden, alle med widescreen burdte også ta seg en titt innom. Det finnes alt for mange spill som bare strekkes seg ut istedenfor å legge til mer på sidene (Hor+)

Forstill dere et tryne strekt over 3 skjermer (får frysninger.)

 

WSGF har løsninger for å få mange spill til å støtte widescreen som ikke gjør det nativt og spill som støtter widescreen i form av eks. vert- til å bli hor+.

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar
Det spørs hvormange skjermer man skal bruke det;)

Og da blir plutselig det med 3 kort ikke så dumt alikevel...

Men med 3 kort så bør man ha litt oppløsning ja:)

2 kort er nok, 3 eller 4 er ikke verdt det ;)

kjøp 2 kort og en bedre cpu og mere minne ;p

 

bedre cpu enn i7 :ohmy:

 

en 965 på 3,6 var vist flaskehals på 2x5870 hvis du leser Guru3d.com sitt crossfire review.

 

Ghost: Genial side, og ha en strekt pupp på skjermen min vil jeg ikke...da går jeg heller på gamlehjemmet og steller noen.

Lenke til kommentar
Det spørs hvormange skjermer man skal bruke det;)

Og da blir plutselig det med 3 kort ikke så dumt alikevel...

Men med 3 kort så bør man ha litt oppløsning ja:)

2 kort er nok, 3 eller 4 er ikke verdt det ;)

kjøp 2 kort og en bedre cpu og mere minne ;p

 

bedre cpu enn i7 :ohmy:

 

en 965 på 3,6 var vist flaskehals på 2x5870 hvis du leser Guru3d.com sitt crossfire review.

 

Ghost: Genial side, og ha en strekt pupp på skjermen min vil jeg ikke...da går jeg heller på gamlehjemmet og steller noen.

 

Epic :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...