Deimos_Anomaly Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Historikken der går jo bare et år tilbake. Er det ikke mulig å få frem lengre historikk? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 (endret) Historikken der går jo bare et år tilbake.Er det ikke mulig å få frem lengre historikk? 4870 512 kom ut i juni i fjor, så da er det vel ikkje så farlig? Kan jo fortelle at jeg betalte 2090kr per sapphire kort i juni i fjord fra komplett. Komplett var de første som fikk de på lager i norge. Endret 27. september 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Det regnestykket er fra EURO på x2 inkl mva.. Jeg har ikke ganga 5870 prisen har ikke sagt det heller, mister hårsår:P Men noen sider sier en ting og noen andre sier noe annet. Så godt hende du har rett og det kan være det motsatte også. Hvis Nvidia har klart og komme med kort da, leste på en side det var snakk om at vi får se gt300 i November. Og de problemene de hadde med kjernene bare var bullshit. Så blir spennende og se:) Og som vanlig når jeg skriver ting jeg har lest på nettet så sier jeg: Husk det er nettet:P Nizzen: Tiden går ikke fort nok Joda, du har rett. Godt mulig at det jeg leste ikke er fakta (tok meg ikke sååå lang tid til å sjekke ) Og nei, jeg vet du ikke sa det. Men ville bare understreke det.. Jeg tviler sterkt på at prisen vil bli 6k, men det var det regnestykket resulterte i Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Merk at eventuelle skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send i så måte en vennlig melding til vedkommende det gjelder. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Om prisene synker har mye og si hva Nvidia kommer med og hvor lang tid det tar. Sånn som det er nå så kan de fint holde 3k. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Her viste du ytelsesforskjell fra 512mb ---> 1gb. Altså det vil bli enda mindre forskjell mellom 1gb og 2gb. Dette ser vi i de fleste spilltester der de tester GTX 285 1gb VS 2gb versjonen. vel samme skjedde med GTX 260 da som bruker samme kjerne 4870 yter bedre med mere minne en GTX 260 som i bilde testen her http://www.anandtech.com/video/showdoc.aspx?i=3415 Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 har noen sjekka "Submits from popular graphics cards (last 30 days)" på futuremark orben? hehe http://service.futuremark.com/index.action <- nederst her Lenke til kommentar
wiak Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 håper noen kan lese tysk http://www.hardware-infos.com/news.php?news=3221 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Min venn Google kan: Link tårene opp noen trær. WTF Lenke til kommentar
wiak Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Min venn Google kan: Link tårene opp noen trær. WTF bah google ekke så bra på tysk da Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Nærmere bestemt har tre hjul, som kan rotere det: :D Lenke til kommentar
SVD Skrevet 28. september 2009 Forfatter Del Skrevet 28. september 2009 Min venn Google kan: Link tårene opp noen trær. WTF bah google ekke så bra på tysk da Nja det var ikke så galt, jeg forsto over 90%, det er mer enn uten oversettelse for meg i alle fall Lenke til kommentar
qwerty234 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg har ikke lest de x antall svarene og spørmålene på denne topicen, men er det sånn at 5800 vil bare støtte vista/win7 og ikke xp?... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Du kan bruke kortet i det oset du vil Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Litt rart spørsmål egentlig, tenkte du pga Directx eller? Velkommen til forumet btw. Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kommentar fra EK på xtremesystems forumet.. Hi! Holes are standard Radeon. We will have complete block for final test tomorrow. Skrevet idag. Så ikke lenge til dere får sjå blocker nå Lenke til kommentar
qwerty234 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Litt rart spørsmål egentlig, tenkte du pga Directx eller?Velkommen til forumet btw. sry jeg nubet(3x) meg ut litt, leste over artikkelen igjen og fant ut at jeg hadde lest feil : ) takk for det xP Lenke til kommentar
jajamensen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 på lager allerede eller er det feil fra dustin? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Snipp Vell vell, sånn skjer Vi har alle noobet en gang eller mer. Herlige paintskills jajamensen Det var veldig tidlig ja, ikke er det prisguide blings heller. (prisguiden viser ofte feil lagerstatus) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er det noen som har kort i posten? Første mann som får et sporings nr har meldeplikt i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå