Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hoho (ler med gale øyne og hår til alle kanter her hehe), ja 5970 var et ork!. Har nylig fått det stabilt og nekter og innstalelre nye drivere (10.8 inkl cap). Nå står også selve kortet på stock selv om det er et OC volt modell fra Sapphire, skal ikke røre det heller.

Blir salg nå og kjøp av 6870, da de nå kun oppgraderer gammel teknologi regner jeg med det blir stabilt fra dag 1.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Kjenner jeg hater mitt 5970 mer og mer. er jo alle som får det stabilt på 1000Mhz! mitt flipper på alt over 750 :cry:

øker du volten og alt det der?

Jepp, har prøvd det meste som går ann i afterburner.

Det som er pussig er at det ser ut som det tryner på core clock fremfor vcore :hmm:

Så om noen har tips så hyl ut, men det skal vær sagt at der er noen kondensatorer som hyler.

Er jo stabilt stock, men det er jo ikke morro med det kortet.

Aller temps, ink vrm er helt fine btw

Lenke til kommentar

Noen her som har klart å få core over 1000MHz på 5970?

Mitt klarer fint 1000/1300 på 1,275v

Klarer også 1000MHz på mitt... og kan med det kjøre Furmark og andre tester benchmarks i lange stunder... men med en gang BC2 begynner å kjøre fryser shiten seg... :p

Har vel egentlig landa på 900/1200 da noe mer egentlig bare blir overkill..

Lenke til kommentar

Okey. Det er slettes ikke ille for å være 480 GTX med original kjøler. Men, har du prøvd å undervolte kortet? Kjøre 1.000 volt f.eks. Jeg ser du ligger bittelitt over. Kanskje kommer du enda litt lavere enn 1 volt også. Det sparer du fort flere grader på.

Tester det litt i helgen :) Takk for referanse.

Lenke til kommentar

blablabla

kan jo være at du har et slikt såkalt "mandagskort" da?

jeg klokker mitt opp til ca 800/1120 uten å justere volt i det hele tatt (opp til 1,125 på begge parametrene når jeg kjører 850/1200 vet ikke hvor langt jeg får kortet enda da jeg ikke har testet det.

bruker CCC vel og merke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...