Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kommer til og yte bra det også Hvis det får en god pris så kan det godt hende det ikke blir så sykt dyrt med 5850 quad:D Hva kommer 5850 til og ligge på når det gjelder pris? Vet at det lanseres i oktober, men noen som har leaked noe mer spesifikk? Kommer det til og ligge på ca. samme ytelsen som 4890? Konkurerer med 285 så over 4890 til tider da, er jo en side som gjorde et 5870 til 5850. Disablet 2 et eller annet og klokket ned til 5850. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 5850 er ute, og den koster 2000kr da https://prisguiden.no/vis_kategori....ering=min_price Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så det blir ikke 4GB til sammen? Var det jeg tenkte på, men formulerte meg dårlig Har ikke så alt for stor betydning for meg heller egentlig Lenke til kommentar
Lantz Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kortene leveres med HDMI kontakt så en adapter vi ikke være nødvendig Men jeg trenger både hdmi til pc skjermen "andre siden av stua via hdmi under gulvet), og til tv'n på veggen over tv benken. Vil jeg kunne få frem lyd til begge disse gjennom hdmi kablene, eller må jeg strekke seperat kabel til en av de? Noen med noen kvalifiserte gjetninger på når man kan forvente å få et slikt i posten om man bestiller nå? vil det ha noen betydning hvem man bestiller fra? de har jo forskjellige "på lager datoer". Men de får de kanksje ca på likt uansett? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Noen som vet om det kommer flere kort før jul? Og eventuelt pris og navn? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Så det blir ikke 4GB til sammen? Var det jeg tenkte på, men formulerte meg dårlig Har ikke så alt for stor betydning for meg heller egentlig Syns egentlig eg leste et sted at det var 2gb+2gb i et review? Men husker sikkert feil. Finner det ikke igjen så er sikkert 1+1gb. På den andre siden så blir vel 5870x2 såpass kraftig at det kan begynne å bli limited med 1+1gb på 2650 res. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Er det feil hos Powercolor her: http://www.powercolor.com/Global/products_...ProductID=6380# Eller kommer noen av kortene med kun 512MB? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er en skrivefeil:) 5870X2 kommer vel med 2gb, og da er kanskje 2x5870 med 2gb på hver et bedre valg for de som kjører ekstrem oppløsning. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det ryktes jo at 5870 six(det med seks skjermutganger) kommer med 2gb video minne Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Det er en skrivefeil:) 5870X2 kommer vel med 2gb, og da er kanskje 2x5870 med 2gb på hver et bedre valg for de som kjører ekstrem oppløsning. 5870x2 bør komme med minimum 2GB ja. Dvs 2x1GByte slik at det blir i realititeten 1GByte siden 2x "brikker". tror neppe det kommer med 2GBx2 = 4GByte Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 det ryktes jo at 5870 six(det med seks skjermutganger) kommer med 2gb video minne Kommer 5870 med 2gb ja;) Det sto på release-listen det. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 trur jeg skal ha et six kort, tenk: seks skjermer et høyoppløst stort bilde :F Lenke til kommentar
spetter Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 trur jeg skal ha et six kort, tenk: seks skjermer et høyoppløst stort bilde :F Japp. Et spm til det ? Kan enn ha ulike skjermer med ulik oppløsning eller bør alle skjermer være samme modell og merke og samme oppløsning ? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Kan ha ulikt. Men for opplevelsen og nytelsen sin skyld er det jo greit med et oppsett som har like skjermer\ oppløsning. Slik at du slipper sånn lappeteppe med forskjellige farger kontraster og oppløsninger. Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 trur jeg skal ha et six kort, tenk: seks skjermer et høyoppløst stort bilde :F Japp. Et spm til det ? Kan enn ha ulike skjermer med ulik oppløsning eller bør alle skjermer være samme modell og merke og samme oppløsning ? Det eneste jeg vet er dette: Whatever the configuration, Windows must be given a single, symmetric, rectangular (or square) display by Eyefinity. Source Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 trur jeg skal ha et six kort, tenk: seks skjermer et høyoppløst stort bilde :F Japp. Et spm til det ? Kan enn ha ulike skjermer med ulik oppløsning eller bør alle skjermer være samme modell og merke og samme oppløsning ? Er postet noen bilder om dette lengre bak i tråden:) Du kan ha noen skjermer vertikalt, noen horisontalt. Kan gjøre det meste egentlig Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Ref. linken til Fjonisen, så syns jeg det virker veldig rart om Windows ikke vil søtte f.eks. 30" landskap + 2x20" portrett (20" i portrett har 1050x1680-oppløsning, som burde være mulig å kjøre i 1050x1600). Windows får jo slik det er beskrevet kun en stor skjermflate, og vet ingenting om hvordan skjermene faktisk er. Hvorfor skulle det da være en forskjell på om skjermene fysisk er i portrett eller landskapsmodus? Eller størrelsen/oppløsningen på skjermene? Så lenge den totale skjermflaten kan gjøres rektangulær, så virker det jo ulogisk at den må oppfylle noen annen symmetri. Håper denne "GeneralAdmission" på Widescreen Gaming Forum tar feil på akkurat det punktet. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 (endret) 5870 Triple CrossFireX http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/b...ple_CrossFireX/ 3dmark Vantage killer setup Endret 24. september 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 Tror jeg har bestemt meg nå.... gokortet mitt er til salgs, håper jeg ikke angrer Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 5870 Triple CrossFireX http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/b...ple_CrossFireX/ 3dmark Vantage killer setup WANT'S ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå