SVD Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Førsteposten har ikke blitt oppdatert på en god stund fordi det har ikke vert så veldig stor respons til den, har lagt ned en god del arbeid på den tidligere. For all del kom med det dere vil ha i førsteposten, er ikke så oppdatert på dette evnet som jeg har vert tidligere, men jeg kan feks. lage en ny spoiler for drivere, fixer og div, kom med det dere vil ha inn! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvis du hadde orka å leita opp litt av det jeg nevnte hadde jeg satt pris på det. Litt generelt engasjement bare Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Vel etter denne "oppdateringen" av forumet ser det ut til at hele førsteposten er blitt ødelagt av at spoilerne ikke funker lenger etter jeg oppdaterte Dx11 spill... noen som kan fortelle meg hvordan man kan komme inn på avansert redigering? så jeg kan fikse dette faenskapet.... finner ingen knapp for det Det er en drøss med kode og annet helvetteskap som har blitt forandret som jeg ikke skjønner en dritt av lengre-.- EDIT Pjuu X) fikset det, var litt redd når det ble bare graut av alt det arbeidet... EDIT2 @Theo323 Ta å bidra i stedet for å kritisere, du vet visst hva som mangler så hvorfor ikke fortelle meg det? jeg legger det gjerne ut. vis meg en tråd som denne som er bedre organisert og har mer info... jeg er ikke noe forbanna googleorakel... Endret 4. september 2010 av SVD Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Kommer ATi med noen nye kort i år eller starten av neste år? Endret 4. september 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
SVD Skrevet 4. september 2010 Forfatter Del Skrevet 4. september 2010 Kommer ATi med noen nye kort i år eller starten av neste år? http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Islands_(GPU_family) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Rudde: AMD satser på i år ja Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Har 5850 og er storfornøyd ;D Lenke til kommentar
aleks558 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 kan man kjøre 5750 og 5830 i CrossFire? Hvilke effekt vil dette gi? Lenke til kommentar
SVD Skrevet 5. september 2010 Forfatter Del Skrevet 5. september 2010 Nei det går ikke, kortene må være basert på samme kjerne, 5750 og 5770 har samme type, 5870, 5850, 5830 og 5970 har samme type, husk også at feks. 5870 i cf med 5850 ikke er bedre enn 5850 + 5850 siden ytelsen begrenses av det tregeste kortet. (58x0 + 5970 blir trifire, blir altså 3x den tregeste part) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Kommer ATi med noen nye kort i år eller starten av neste år? http://en.wikipedia.org/wiki/Southern_Islands_(GPU_family) Finnes det noe specs fra det beste og nest beste kortet i familien. Endret 5. september 2010 av Rudde93 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 HD6xxx (Southern Island) vil komme sent i høst og kun være en liten oppdatering av HD5xxx (Cypress). Det er først neste år vi får en ny generasjon fra AMD. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 HD6xxx (Southern Island) vil komme sent i høst og kun være en liten oppdatering av HD5xxx (Cypress). Det er først neste år vi får en ny generasjon fra AMD. SI blir å regne som en "ny generasjon" og det tyder på at forbedringen ikke vil være så liten. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1246324 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Så det var ikke kun en refresh? Jeg vet ytelsen vil bli en del bedre. Leser linken. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Skal bli et ganske så greit hopp i ytelsen, samt at tesselation bli betraktlig bedre Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Blir spennende med noe nytt Synd ATI navnet bortfaller da. Har hendt lite på hw fronten siden 2009 vil jeg si, på tide at det kommer noe ny teknologi snart. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) yupp, enig. Gleder meg veldig til og se hva slags ytelse-hopp de kommer med Endret 7. september 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Åhh Hver gang jeg slår på maskinen eller går ut av spill som f.eks BC2 så resetter scalingen seg i kontrollpanelet. Noen som har opplevd dette? Har prøvd med reinstall av driver men fungerte dårlig Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Er det ikke lit tidlig å begynne å gjøre seg klar for 6xxx da ). Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Som en liten notis: Kjøp og salg på forumet er ikke tillatt. Selv ikke i form av en notis. Et innlegg har blitt slettet. Reaksjoner på dette tas på PM. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Er det ikke lit tidlig å begynne å gjøre seg klar for 6xxx da ). Nei? Ryktene går jo på en release nå i Q4? Har man noe gammel skrot vil jo antakelig det være en bra oppgradering. Siden neste store hopp ikke kommer før vår/tidlig sommer 2011. Endret 8. september 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå