Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"The way it is meant to be skrewed"

For de som husker litt tilbake i tid, så kom ikke ATI som best ut i Lost Planet "1", men det ble stadig bedre etterhvert, så det skjer nok det samme her vil jeg tro.. Men, det ble jo ikke akkurat en klassiker, noe denne neppe blir heller...

Lenke til kommentar

Må begge pci-e (6 pins) kontaktene være i for at skjermkortet skal gi bilde? Har prøvd med bare 1, men så har den andre pci-e kontakten 8 pin og derfor passer den ikke. Har Powercolor 5850 HD - med Thermaltake Toughpower 750 watt. Fra hjemmesiden står det at den skal ha 2 6 pin PCI-e kontakter, men den andre er rød og har 8.

Lenke til kommentar

Takk for feedback :). Slipper æ mest sannsynligvis å sende kortet tilbake. Så var det bare å finne eller bestille den lille 8-6 pin kontakten..

Bestiller en Molex til PCI-E om ikke det finnes noe andre alternativer? Vet ikke helt hvordan jeg skal lete meg frem til 8 pin PCI-E til 6 pin.

Noen som vet hvor jeg kan finne? Må bestille idag

Endret av Samegerilja
Lenke til kommentar

Heisann!

Skal ha meg et ekstra skjermkort tenker jeg for å koble maskinen min til min LCD TV (1080p) gjennom HDMI. Kommer til å bli benyttet til MKV-filer og bluray i tillegg til mindre krevende oppgaver slik som musikk. Hvilket nivå trenger jeg å legge meg på for å få en brukeropplevelse som er bra? Dess mindre det støyer jo bedre er det. Burde ikke for eksempel 5550 være bra nok (http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=597010)?

Lenke til kommentar

Mja, det var det jeg tenkte, men det er ikke noe stress. Kan se video via dlna uansett.

I dag har jeg brukt relativt mye tid på å finne en skjerm som oppfyller alle kriteriene mine. Altså, mellom 22-24", smale kanter, under kr 2.000, kan roteres og at det er mer enn tre stk på lager. Det er ikke fryktelig mye å plukke blant da...

Med nytt skrivebord og DP->DVI-adapter kommer hele greia på ca kr 8.000. Mye penger, men da er jeg i hvert fall klar for F1 2010.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...