Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte en HDMI kabel på Clas Ohlson istad. Med en gang jeg koblet den til fikk jeg en svart ramme rundt skrivebordet, men jeg fikk fikset dett med overskanning funksjonen i Catalyst kontrollsenter.

Etter å ha teste litt med 1080-filmer på youtube er jeg skuffet, jeg ser ingen forskjell fra hvordan det var før. På mandag skal jeg bytte den inn og kjøpe en på dustinhome for 60 kroner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

isåfall må jeg ha misforstått en i filmtråden. "Bildekvaliteten jevnt over vil nok bli bedre med HDMI/DVI ja, men forskjellen mellom SD og HD vil være like stor.. :) "

Da du allerede har en god HDMi kabel er det ingen vits i å kjøpe en dyrere en på dustinhome.

Lenke til kommentar

isåfall må jeg ha misforstått en i filmtråden. "Bildekvaliteten jevnt over vil nok bli bedre med HDMI/DVI ja, men forskjellen mellom SD og HD vil være like stor.. :) "

Da du allerede har en god HDMi kabel er det ingen vits i å kjøpe en dyrere en på dustinhome.

* den på dustin er nesten 200 kroner billigere :)

Jeg fant ut at jeg ikke trenger en 5 meters lang kabel :)

Endret av olehh
Lenke til kommentar

Jeg er skeptisk til 5970 demokort. Man lurer jo på hvorfor folk har sendt disse i retur.

Ville nok heller kjøpt et helt nytt kort, enn demokort, ja.

Forresten, noen som vet om det går ann å ha Eyefinity med et XFX BE 5970 med 2x DVI og 1x Displayport>DVI?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...