Theo343 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Dette er enten et PR stunt før release eller dårlig ledelse i XFX som synes det er en god ide å sende slikt til alle kunder, for et opplegg. Men de har nå sørget for at å bruke produktet smaker litt ekstra surt Det kan jo bli spennende å følge med på ebay *flire*. Men jeg tror det er mer av dette en vi hører om, spesielt med tanke på alle ES som stadig er i omløp lenge før release. Endret 23. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fikk denne e-mailen av XFX akkurat, hva skal man si om dette da: jeg sendte de svar også jeg:P http://cgi.ebay.com/XFX-HD-5970-Black-Edition-LIMITED-REAL-/120559794004?cmd=ViewItem&pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item1c11ec7754 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som vet om Dell DP -> DVI virker? Evt hvor man finner mini-DP(Hun) til DP(han) overgang? Blir forresten j'vla mye kabel pga den dumme DP utgangen.. HD5xxx -> DP -> mini-DP(Hun) -> apple mini-dp -- DVI -> DVI -> skjerm Blir vel nærmere 3+ meter med kabel.. :O Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Fikk denne e-mailen av XFX akkurat, hva skal man si om dette da: jeg sendte de svar også jeg:P http://cgi.ebay.com/...=item1c11ec7754 Er nok et PR stunt, les texten i annonsen på ebay, prisen på ledende bud burde også si sitt : "You have no idea what I went through to get this card. I don't even think it has an official release date yet! I don't have the packaging, user manuals, or even drivers but I am sure they will be released online soon. It does come in a pretty awesome GUN CASE though... These are the only specs I could find... XFX HD 5970 Black Edition Limited - Dual GPU - 4GB DDR5 Memory - Bus: PCI-E - Output : 6x miniDP - Meaning it can run 6 monitors - Thermal solution : Dual slot fansink They are only making 1,000 of them so chances are you will never get your hands on one and even if you do its going to cost you well over $1,000. ...wanna see just how crazy it is to even get a glimpse of this card?" Selv ikke en liten amerikansk småkriminell guttunge er dum nok til å skrive dette i teksten "You have no idea what I went through to get this card." Dumme er de, men de er vel ikke så korka (?).... Endret 23. april 2010 av Ourasi Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Gale mennesker.... Kortet ligger på over 33000,- for øyeblikket! Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 This listing (120559794004) has been removed, or this item is not available. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har litt vanskeligheter med å tro at dette er et PR-triks. Utrolig utspekulert i alle fall... Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Har litt vanskeligheter med å tro at dette er et PR-triks. Utrolig utspekulert i alle fall... PR fungerer bedre når det er utspekulert Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 PR stunt? Jepp, dette er ett PR stunt, som sagt de har jo laget en filmsak også: Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Hah, ser man det. Stilig video - syntes dette var litt morsomt jeg. BTW. Å kjøre 1.162v 24/7 på et 5970, vil dette være skadelig for kortet eller er det en grei verdi? Endret 24. april 2010 av Habitats Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 (endret) Har kjøpt og installert "The Settlers 7: Paths to Kingdom" og opplever ekstrem flimmer/flickering på trær i CF modus. Så det betyr at jeg må deaktivere CF (AI) og vente på en CF profil? EDIT: Det løste seg med noen gamle tips fra Ourasi. I CCC tvinger jeg v-sync til always on og tvinger AAx16 uten å velge noe av dette i spillet. AI er standard. Da spiller jeg flytende i høyeste oppløsning uten noe tull så langt. Tyder på at spillet trenger en CF profil. Endret 24. april 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Angående det pr-stuntet: Dear XFX patriot, Thank you for your involvement in the XFX HD 5970 Black Edition Limited campaign. Due entirely to the global network of XFX owners, our Gamertainment Appeal for information leading us to #68 was successful! . We received thousands of e-mails giving us leads to find our illusive product #68. In return for your participation, ONE LUCKY WINNER chosen at random from our worldwide database of fans WILL RECEIVE ONE of our coveted XFX HD 5970 Black Edition Limited graphics cards. So, if this email has been sent to your email address, you are eligible to win and you don't have to do a thing. The winner will be announced on the launch date of the XFX HD 5970 Black Edition Limited on our official XFX Europe Facebook and also the XFX Girl page. Be sure to check there to see if you are the lucky winner! The item listing of Product #68 eBay is a valid auction. The winning bid is a binding contract and the winner will be committed to purchasing the item. This particular card will be a fully warranted product from XFX. In addition, this highly collectible piece of gaming history comes with the wooden crate featured in the videos and is signed by the XFX girls and cast of the promotion. The official debut of XFX TV - showing the Gamertainment promo for the XFX HD 5970 Black Edition Limited and many more awesome Gamertainment releases is coming soon... Play Hard. Sincerely, XFX Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Haha, så folk har tenkt til å betale over 60 tusen for dette kortet? Den må svi litt... http://cgi.ebay.com/XFX-HD-5970-Black-Edition-LIMITED-Serial-68-/290428376868?cmd=ViewItem&pt=PCC_Video_TV_Cards&hash=item439ee15724 Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Sikkert bare skammbud, annonsen blir sikkert tatt ned igjen. Må nesten være et pr stunt, ellers hadde xfx fått denne fjernet fra ebay ganske så fort. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hva gjør ikke folk for pc-komponenter? Har ikke hatt noe imot det kortet, men betaler ikke over 60 000 for det. Endret 26. april 2010 av Magronmhr Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Kan de ut som at Dell har kommet med en aktiv Displayport til DVI overgang. Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Sikkert bare skammbud, annonsen blir sikkert tatt ned igjen. Må nesten være et pr stunt, ellers hadde xfx fått denne fjernet fra ebay ganske så fort. Det er langt ifra den versjonen andre får;) The item listing of Product #68 eBay is a valid auction. The winning bid is a binding contract and the winner will be committed to purchasing the item. This particular card will be a fully warranted product from XFX. In addition, this highly collectible piece of gaming history comes with the wooden crate featured in the videos and is signed by the XFX girls and cast of the promotion Man får med den digre treeska med signaturer fra noen ukjente jenter...DET må være verdt 60k :!: Endret 26. april 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Coitus Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Hei! Hva ble konklusjonen angående hvilke driver som var best? Er det 10.4 eller 10.5? Er litt forvirret av alle disse forskjellige driverne For øyeblikket har jeg 10.4 hotfix innstallert. Loadingtime på spillet er ikke så gale, men spillet krasjer fra tid til annen og og noen ganger får jeg FPS drop. Jeg vet ikke om dette skyldes driveren eller HW min. (Jeg har forresten 5830, oc maks på CCC). Noen som har en anelse hva det kan være? En annen ting som kan være verdt å nevne er at for å starte maskinen etter at den har vært slått helt av, må jeg trykke på slå-på knappen 2 ganger. - Første gangen jeg trykker slå-på knappen starter pcen opp, men ingenting annet. - Andre gangen går alt fint. Dette begynte å skje etter jeg oppdaterte til 10.4 hotfix. Noen som har lignende problemer? edit: typo Endret 26. april 2010 av Coitus Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Hva ble konklusjonen angående hvilke driver som var best? Er det 10.4 eller 10.5? Er litt forvirret av alle disse forskjellige driverne For øyeblikket har jeg 10.4 hotfix innstallert. Loadingtime på spillet er ikke så gale, men spillet krasjer fra tid til annen og og noen ganger får jeg FPS drop. Jeg vet ikke om dette skyldes driveren eller HW min. (Jeg har forresten 5830, oc maks på CCC). Noen som har en anelse hva det kan være? En annen ting som kan være verdt å nevne er at for å starte maskinen etter at den har vært slått helt av, må jeg trykke på slå-på knappen 2 ganger. - Første gangen jeg trykker slå-på knappen starter pcen opp, men ingenting annet. - Andre gangen går alt fint. Dette begynte å skje etter jeg oppdaterte til 10.4 hotfix. Noen som har lignende problemer? edit: typo Så mye tekst og en edit uten å nevne hvilket spill det gjelder? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå