Gå til innhold

Den store ATI Radeon HD5xxx-tråden. (ATI HD51X0-59X0)

SVD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, tror de ikke har kommet ut med noen lanseringsdato.

Men er det noen som vet om det finnes noen sexy backplates til HD5870, har prøvd å finne det, men finner ingen!

Evga har jo laget det til noen av sine kort, men finnes ikke noe til HD5870. Blæh :(

http://www.performance-pcs.com/catalog/index.php?main_page=product_info&cPath=59_240_579&products_id=27330&zenid=67f2555cada7b6e19295ee27a2bd8b8a

Lenke til kommentar

@Rakken

Jeg har fortsatt noen lange CF-bruer liggende ubrukte her, bare å si i fra om du vil ha en.smile.gif

Spørs jo hvor du bor selvsagt :) Ellers er det nesten likegreit for meg å kjøpe en på komplett, siden jeg kjører forbi lageret dems i sandefjord hver dag til jobb!

Lenke til kommentar

Litt OT, men er det noen som kan PMe tips om hvordan man fjerner Metro 2033 etter litt testing? Testet en kort stund og bestemt meg for at det ikke blir kjøp og vil ha det vekk fra maskinen.

EDIT:

Det skulle vært påbudt å gitt ut en demo for alle salgstitler. I tillegg er den en del som bare gir ut MP demoer som er helt uinteressant for meg. Virker som vi går mot en tid hvor gode SP storylines og godt og engasjerende SP spillinnhold blir for krevende for utviklerne og at alle satser på å putte alle spillerne på et kart og la de skyte på hverandre.

Nå blir det å kose seg noen runder med innkjøpte ME2.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da var skjerm nr 3 i hus, men har faktisk prestert å bestille feil mini-DP til DP overgang! Snart orker jeg ikke dette mer, gir opp PC!

sånt er kjipt ja :(.

Du vil ikke vite hvor mye jeg måtte igjennom når jeg skulle kjøre på med 3 skjermer. Virker som at absolutt alt er imot deg. Uansett hva du gjør, så er det feil del eller lignende.

Men absolutt verdt det til slutt.. :w00t:

Lenke til kommentar

Ja, begynner å bli ekstremt mye motgang nå kjenner jeg! Først måtte jeg skaffe meg et 5xxx-kort, så 1-2-3 skjermer også en aktiv DP overgang, også en overgang til overgangen. Og nå sitter jeg med 3 skjermer og en overgang som ikke passer i overgangen :(

BÆSJ!

Forresten, jeg prøve å installere den beta driveren som ble linket til 10 sider bak, skjermen ble svart etter restart :( Måtte formatere på ny :/

Lenke til kommentar

Litt OT, men er det noen som kan PMe tips om hvordan man fjerner Metro 2033 etter litt testing? Testet en kort stund og bestemt meg for at det ikke blir kjøp og vil ha det vekk fra maskinen.

EDIT:

Det skulle vært påbudt å gitt ut en demo for alle salgstitler. I tillegg er den en del som bare gir ut MP demoer som er helt uinteressant for meg. Virker som vi går mot en tid hvor gode SP storylines og godt og engasjerende SP spillinnhold blir for krevende for utviklerne og at alle satser på å putte alle spillerne på et kart og la de skyte på hverandre.

Nå blir det å kose seg noen runder med innkjøpte ME2.

Helt riktig dette, utviklerne har begynt å bli litt for grådige, investerer mindre.

Har selv i det siste rørt en god del eldre titler og begynner å se at gamle spill med 3 parts mods begynner å bite hardere ifra seg enn nyere proffesjonellt utviklede spill.

Lenke til kommentar

Innstilling (en hake) i CCC.

Annet

En ting jeg har merket meg som bekymrer meg litt er at HD avspilling er buggy når det blir GPU aksellerert med HD5870. Dette var akkurat en av tingene jeg fryktet jeg ville oppleve da flere har nevnt det.

Det som skjer er at bildet blir fult av blokker innimellom og det skjedde aldri med GTX 285. Jeg har observert dette på alt jeg har sett siden jeg monterte HD5870 og med alle driverne jeg har forsøkt til nå.

Avspilleren er MPC-HC som GPU aksellerer med DXVA.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

For en liten stund siden begynte alle spillene mine å få en "liten" ATI CrossFireX merke oppe i høyre hjørne. Noen som vet hvordan jeg kan fjerne den?

Interessant med den ATI CrossFireX-logen det refereres til, jeg får den ikke til å vises. Noen som vet hvordan man får frem ATI CrossFireX-logoen i spill?

Hadde forresten tidligere SLi, enkelt å aktivere SLi-indikatoren i Nvidias kontrollpanel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...